|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۳۱۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
‌همه مردم جهان در این روزها یک بدهکاری بزرگ به ملت ایران دارند. اگر ملت بزرگ ایران در برابر این مستبد کاخ سفید نایستاده بود و با صبر و مقاومت او را به شکست نکشانده بود و اگر تدبیر دولت منتخب مردم نبود و بعد از خروج ترامپ از برجام ما هم خارج می‌شدیم یعنی پیروزی بدون زحمت و بدون هزینه برای ترامپ.

رییس جمهوری گفت: اگر ملت بزرگ ایران در برابر این مستبد کاخ سفید نایستاده بود و اگر تدبیر دولت منتخب مردم نبود و بعد از خروج ترامپ از برجام ما هم خارج می‌شدیم یعنی پیروزی بدون زحمت برای ترامپ. اما مقاومت مردم و تدبیر دولت باعث شد در این سه سال ترامپ نمدمال شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در سال‌های اخیر ملت ایران در طول قرن شاهد دو جنگ بود. جنگ تحمیلی هشت سال و متجاوزان وابسته به همه قدرت‌ها و در این سال‌ها جنگ اقتصادی و از سال ۱۳۹۷ تا امروز سه سال ما در جنگ اقتصادی هستیم. در آن جنگ به پیروزی بزرگ رسیدیم و در این جنگ نیز به حول و قوه الهی به پیروزی خواهیم رسید. پایان شب ظلمانی و طلوع فجر صادق برای همه آگاهان مشهود است.

روحانی اظهار کرد: ‌همه مردم جهان در این روزها یک بدهکاری بزرگ به ملت ایران دارند. اگر ملت بزرگ ایران در برابر این مستبد کاخ سفید نایستاده بود و با صبر و مقاومت او را به شکست نکشانده بود و اگر تدبیر دولت منتخب مردم نبود و بعد از خروج ترامپ از برجام ما هم خارج می‌شدیم یعنی پیروزی بدون زحمت و بدون هزینه برای ترامپ.

رییس جمهوری گفت: اگر ما هم بلافاصله از برجام خارج شده بودیم، همه تحریم‌ها برگشته بود و توطئه اسرائیل و آمریکا در صفحه تاریخ به ظهور و بروز خود رسیده بود. اما مقاومت مردم و تدبیر دولت باعث شد در این سه سال ترامپ بارها نمدمال شد. یک بار دیگر با حضور خودش در سال ۹۸ و چند بار در سال ۹۹ شکست آمریکا و انزوای آمریکا در سازمان ملل در برابر ایران در تاریخ ایران و جهان بی نظیر بود. از آن پس در چند نوبت در دادگاه بین المللی لاهه و ملت ایران و حقوقدانان کشور در برابر آمریکا پیروزی شدند.

رییس دولت دوازدهم گفت: دادگاه بین‌المللی لاهه با قرار و حکم موقت علیه تحریم‌ ترامپ رای داد. آن کس که ترامپ را سرنگون کرد خدا بود. آن کس را به ظاهر ترامپ را سرنگون کرد ملت آگاه آمریکا بود. اما نقش ملت ایران و دولت ایران برای سرنگونی این مستبد، بدون تردید تاثیرگذار بود. امروز دنیا امنیت، احساس قانونگرایی‌ و ثباتش با رفتن ترامپ دینی هم به ملت بزرگ ایران دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین