کد خبر: ۳۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۴
آبی های لندن سه شنبه همین هفته باید در جام اتحادیه با دربی کانتری در خانه حریف دیدار کند و سپس خودش را برای بازی با استوک سیتی آماده کند.
تیم های چلسی و منچستر سیتی حریفانشان را در لیگ برتر با شکست روبرو ساختند.

 هفته شانزدهم لیگ برتر با برگزاری چند دیدار آغاز شد که در یکی از بازی های برگزار شده چلسی در خانه به دیدار هال سیتی رفت و همانند بازی فصل گذشته موفق شد با 2 گل به برتری برسد. در این دیدار پتر چک برای چلسی به میدان رفت و میکل نیز به جای فابرگاس 5 کارته از ابتدا در ترکیب آبی های لندن به میدان رفت.

تنها 7 دقیقه از زمان بازی گذشته بود که ادن هازارد موفق شد با ضربه سر از سانتر اسکار گل اول بازی را به ثمر برساند. در نیمه دوم نیز باز هم چلسی بود که به گل رسید. این بار پاس ادن هازارد برای دیگو کاستا باعث شد تا این مهاجم اسپانیایی گلزنی کند و اختلاف را به دو گل برساند. در ادامه بازیکنان چلسی بازی را کنترل کردند تا 3 امتیاز این دیدار به حساب تیم صدرنشین چلسی واریز شود.

آبی های لندن سه شنبه همین هفته باید در جام اتحادیه با دربی کانتری در خانه حریف دیدار کند و سپس خودش را برای بازی با استوک سیتی آماده کند.

در دیگر دیدار هفته منچستر سیتی موفق شد با گل فرانک لمپارد به برتری برسد تا برای دومین هفته پیاپی با بردی خفیف تیمش را در لیگ برتر شکست دهد. این پنجمین برد پیاپی منچستر سیتی در لیگ برتر است که باعث شد اختلاف 3 امتیازی با چلسی در صدر جدول ادامه داشته باشد.

(یکشنبه) نیز در حساس ترین دیدار هفته منچستر یونایتد بدون دی ماریا باید به مصاف لیورپول برود.

در جدول رده بندی چلسی با 39 امتیاز در صدر قرار دارد و منچستر سیتی با 36 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین