|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۳۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰
زینب عزیزی اظهار داشت: احمد اشعار بسیاری را با شکوه و زیبایی تمام در وصف حضرت رقیه(س)، امام حسین(ع) و مظلومیت و مصیبت‌های حضرت زینب(س) سروده است.
خواهر «احمد عزیزی» گفت: احمد با وجود وضعیت نامساعد جسمانی هنوز هم با شنیدن نام امام حسین(ع) اشک از چشمانش جاری می‌شود.

زینب عزیزی  اظهار داشت: احمد اشعار بسیاری را با شکوه و زیبایی تمام در وصف حضرت رقیه(س)، امام حسین(ع) و مظلومیت و مصیبت‌های حضرت زینب(س) سروده است.



وی با بیان اینکه این شاعر اهل بیت (ع) همواره نسبت به سیدالشهدا(ع) ارادت ویژه داشته است، عنوان کرد: احمد هنگام سرودن هر بیت از اشعار خود در وصف سالار شهیدان به پهنای صورت گریسته است و اکنون نیز که در حالت نیمه کما قرار دارد با شنیدن نام امام حسین(ع) و یادآوری مظلومیت این حضرت اشک می‌ریزد.

عزیزی با تاکید بر اینکه علائم حیاتی و هوشیاری «احمد عزیزی» در وضعیت مناسبی قرار دارد، گفت: بر اساس مراجعات انجام شده و پاسخگویی مسئولان بیمه وی تحویل بیمارستان داده شده اما از آنجایی که هنوز دفترچه‌ای تحویل خانواده نشده، هنوز بسیاری از داروها که به طور عمده خارجی هستند با هزینه شخصی خریداری می‌شود.

وی با اشاره به راهپیمایی باشکوه میلیونی عاشقان و زائران اهل بیت(ع) به سمت کربلا و به مناسبت اربعین حسینی(ع) خاطرنشان کرد: «احمد عزیزی» و بسیاری از بیماران دیگر در اینچنین ایامی نیازمند دعای همه مردمی هستند که هر کدام به گونه‌ای نسبت به امام حسین(ع) ابراز عشق و ارادت می‌کنند.



 
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین