|
|
امروز: جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۳۱۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳
محمد جواد ظریف در پایان سفر شش ساعته به گرجستان در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: در تفلیس با رییس‌جمهور زروابیشویلی و نخست‌وزیر گیورگی گاخاریا دیدار و با زالکالیانی وزیر خارجه که خود را قرنطینه کرده، تلفنی صحبت کرد.
وزیر امور خارجه گفت: در تفلیس مباحث عالی در خصوص گسترش روابط ماندگار دوجانبه و همکاری منطقه‌ای مطرح شد؛ به خصوص در مورد کریدور ترانزیتی که دریای سیاه را به خلیج فارس متصل کند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، محمد جواد ظریف در پایان سفر شش ساعته به گرجستان در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: در تفلیس با رییس‌جمهور زروابیشویلی و نخست‌وزیر گیورگی گاخاریا دیدار و با زالکالیانی وزیر خارجه که خود را قرنطینه کرده، تلفنی صحبت کرد.

وی ادامه داد:مباحث عالی در خصوص گسترش روابط ماندگار دوجانبه و همکاری منطقه‌ای - به خصوص در مورد کریدور ترانزیتی که دریای سیاه را به خلیج فارس متصل کند.

به گزارش ایرنا، محمدجواد ظریف روز دوشنبه در یک سفر چند روزه به منطقه قفقاز راهی باکو شد.  مسکو و ایروان ایستگاه های دوم و سوم تور دیپلماتیک وزیر امور خارجه در قفقاز بود. وزیر امور خارجه امروز در تفلیس پایتخت جمهوری گرجستان با مقامات این کشور تبادل نظر کرد و ساعتی قبل برای رایزنی با مقامات ترکیه وارد استانبول شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین