کد خبر: ۳۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
منابع «دبکا» گزارش دادند، گروهی 10 نفره از اعضای داعش با گذرنامه جعلی وارد شرم‌الشیخ، سپس صحرای سینا شده‌اند که این امر رژیم صهیونیستی و مصر هر دو را در خطر قرار داده است.
منابع وبگاه خبری تحلیلی «دبکا» (نزدیک به محافل اطلاعاتی رژیم صهیونیستی) ادعا کردند، گروهی 10 نفره از اعضای داعش، به رهبری یک فرمانده ارشد، وارد صحرای سینا در شمال مصر شده‌ و مسئولیت گروه تروریستی «انصار بیت‌المقدس» را به دست گرفته‌اند و در نتیجه جبهه جدید و خطرناکی علیه مصر و اسرائیل گشوده‌اند.

بر اساس ادعای این گزارش، هویت این افراد مشخص نیست اما مکان این تروریست‌ها از عراق تا صحرای سینا به دقت برنامه‌ریزی شده است. ظاهرا این افراد با گذرنامه‌های جعلی با پروازهای چارتر از خاورمیانه و اروپا وارد شرم‌الشیخ شده‌اند. همین امر به آنها کمک کرده تا بتوانند از نظارت امنیتی شدید در فرودگاه بین‌المللی قاهره طفره بروند.

منابع دبکا همچنین ادعا کردند، در هفته‌های اخیر، متخصصان فنون جنگی داعش با اعزام 300 شورشی از عراق به شرق لیبی، نیروی ذخیره استراتژیک برای این منطقه تامین کرده‌اند. این گروه همچنین تروریست‌های حاضر در مصر را به سلاح مجهز کرده‌اند. از این رو، مصر، خود را در مرز غربی از سوی لیبی در محاصره داعش می‌بیند و از شمال شرقی در سینا نیز به شدت تهدید می‌شود و اسرائیل هم در جنوب غربی اراضی اشغالی، از سوی صحرای سینا و شمال سوریه با تهدید تروریست‌ها روبه‌روست.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین