|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۳۱۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
گفته می‌شود تیفانی و مایکل در سال ۲۰۱۷ در میکونوس یونان با یکدیگر آشنا شده‌اند. نشریه «تاون اند کانتری» می‌گوید عکس مشترک این دو نخستین بار در سپتامبر ۲۰۱۸ در نمایش مد «توری ونگ» در نیویورک منتشر شد.

کوچک‌ترین دختر دونالد ترامپ نامزدی خود را در آخرین روز کاری پدرش به عنوان رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از ایندیپندنت، عکسی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده، تیفانی ترامپ ۲۷ ساله را همراه با مایکل بولوُز در کنار یکی از ستون‌های کاخ سفید نشان می‌دهد. در زیر این عکس نوشته شده که این زوج در سالن جامع کاخ سفید نامزد شده‌اند.

تیفانی نوشته است: «این افتخاری بود که بسیاری از مقاطع مهم و رویدادهای تاریخی و خاطره‌انگیز و خاص‌تر از همه نامزدی‌ام را با نامزد فوق‌العاده‌ام مایکل با خانواده‌ام در کاخ سفید جشن بگیرم. برای فصل بعدی هیجان زده‌ام و سخت احساس خوشبختی می‌کنم.»

کوچک‌ترین دختر رئیس جمهور در حال خروج آمریکا با لباس مشکی و حلقه نامزدی در دست در کنار بولوز که مجله ونیتی فِر «وارث میلیاردر» توصیف کرده دیده می‌شود.

بولوز نیز در زیر این عکس ضمن اظهار عشق به همسر آینده‌اش نوشته: «دوستت دارم عزیزم» و یک ایموجی قلب نیز زیر آن گذاشته است.

مایکل بولوز ۲۳ ساله همان تصویر را در حساب کاربری اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و زیرش نوشته: «با عشق زندگی‌ام نامزد کرده‌ام. از فصل آینده زندگی مشترکمان استقبال می‌کنم.»

گفته می‌شود تیفانی و مایکل در سال ۲۰۱۷ در میکونوس یونان با یکدیگر آشنا شده‌اند. نشریه «تاون اند کانتری» می‌گوید عکس مشترک این دو نخستین بار در سپتامبر ۲۰۱۸ در نمایش مد «توری ونگ» در نیویورک منتشر شد.

در دسامبر ۲۰۱۸، این زوج کریسمس را با یکدیگر در کاخ سفید جشن گرفتند که تیفانی ترامپ عکس خود و مایکل را در کنار یک درخت کریسمس در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

در حساب کاربری تیفانی ۲۷ ساله عکس‌های اخیر این دو در نیویورک و باشگاه گلف ترامپ در مارالاگوی فلوریدا به اشتراک گذاشته شده است.

تیفانی ترامپ تنها فرزند حاصل ازدواج دونالد ترامپ با مارلا میپلز است که مادرش او را عمدتا در کالیفرنیا بزرگ کرده است. او به تازگی از دانشکده حقوق جورج تاون فارغ التحصیل شده است.

خانواده مایکل بولوز، امپراتوری شرکت‌های بولوز را راه اندازی کرده‌اند که به گزارش ونیتی فر شامل «کار با خودرو، ماشین آلات و ابزار، کالاهای مصرفی و صنایع ساختمانی است» که میلیاردها دلار ارزش دارد.

به دنبال اعلام نامزدی میان تیفانی و مایکل، حساب کاربری آن‌ها آکنده از پیام‌های تبریک از جمله پیام پشتیبانی خواهر بزرگتر تیفانی ایوانکا شد.

ایوانکا ترامپ ۳۹ ساله در حساب کاربری شوهر خواهر آینده‌اش نوشت: «دوستت دارم مایکل.» او در پست اینستاگرام خواهر کوچکترش گفت: «برای تو و مایکل بسیار خوشحالم. دوستت دارم تیف.»

مارالا میپلز هم با انتشار عکس تیفانی و مایکل در اینستاگرام به آن‌ها با این پیام تبریک گفت: «رحمت بی دریغ خداوند برای عشق! باشد که رحمت و عشق خداوند همواره راهتان را روشن کند. خیلی دوستت دارم. مادر.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین