|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۳۱۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

حسن روحانی در جلسه هیات دولت با اشاره تنش‌ها و درگیری‌های سیاسی داخلی در سال‌های اخیر و تلاش برای بهره‌برداری سیاسی از مشکلات اقتصادی ایجاد شده، خطاب به گروه‌های سیاسی داخلی، گفت: در این سال‌ها که آمریکا فشار حداکثری را انتخاب کرد توقع ما این بود که همه دوستان سیاسی ما یک همکاری حداکثری در پیش گیرند اما مسیر دیگری را انتخاب کردند و این در تاریخ زندگی‌شان خواهد ماند که در روزهایی که ما در میدان جنگ حضور داشتیم و در برابر یک آدم مستبد و کثیف، تنها بودیم به‌جای یاری ما زبان دیگری را انتخاب کردند.

وی ادامه داد: حالا انتخابات ۱۴۰۰ هم یک انتخابات است که انجام می‌شود نباید این همه دولت را اذیت کنیم برای انتخابات آینده؛ همه ما یک کشور و یک رهبر و یک قانون اساسی داریم. در انتخابات هم آنچه بیشتر از همه اهمیت دارد این است که شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم، این مساله هم در سخنرانی های عمومی و هم در جلسات خصوصی همواره مورد تاکید رهبری بوده است.

رئیس قوه مجریه در ادامه اظهار داشت: اگر اکثریت مردم پای صندوق آراء نیایند ما شکست خورده‌ایم و همه باید برای تحقق محقق مشارکت مردم تلاش کنیم. من از همه سیاسیون و احزاب خواهش می‌کنم که اولین هدف و اولویت ما این باشد که مردم به صورت حداکثری حضور پیدا کنند و رای بدهند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین