|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۳۱۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
در متن استعفای قالیباف آمده است: بنده در سخت ترین شرایط که مردم دعوت عمومی به بازار سرمایه شده بودند، این وظیفه خطیر را بر عهده گرفتم و در طول چند ماه خدمت در دشوارترین شرایط به دنبال توسعه بازار بودم .

حسن قالیباف اصل، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، استعفای دوباره خود را به دلیل فراهم نشدن شرایط اعلامی، به وزیر امور اقتصادی و دارایی ارایه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، در متن استعفای قالیباف آمده است: بنده در سخت ترین شرایط که مردم دعوت عمومی به بازار سرمایه  شده بودند، این وظیفه خطیر را بر عهده گرفتم و در طول چند ماه خدمت در دشوارترین شرایط به دنبال توسعه بازار بودم اما متاسفانه به واسطه اقدامات سیاسی و ورود غیر حرفه ای و بیش از حد اشخاص و مسئولین به مباحث بازار سرمایه و بروز افت و خیز شدید شاخص کل بورس تهران، هیچ وقت دیده نشد.

لازم به ذکر است که استعفای مذکور در حالی است که بورش شرایط پرنوسانی را سپری می کند و در روزهای اخیر سهامداران خرد و زیاندیده بارها دست به تجمع زده اند.



رئیس سازمان بورس: استعفا نکرده‌ام

رئیس سازمان بورس گفت: استعفا نداده‌ام و نمی‌دانم خبر استعفای مرا چه کسی منتشر کرده است.

قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: شاید مرا برکنار کنند، اما استعفا نداده‌ام.

به گفته وی، اطلاع ندارم که چه کسی این خبر را و با چه هدفی منتشر کرده است.

مدیر روابط عمومی سازمان بورس: رئیس استعفا داده

سیاوش وکیلی به بورس 24 گفت: خبر استعفای دکتر حسن قالیباف اصل از پست ریاست سازمان بورس درست است و در تارنمای رسمی سازمان بورس منتشر شده است.

وی افزود: اخباری که استعفای ایشان را تکذیب کرده ، فیک است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین