|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۳۱۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
سرلشکر محمد باقری روز دوشنبه در حاشیه همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درباره تحرکات اخیر آمریکا در منطقه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: پرواز دو فروند هواپیما بی‌۵۲ از آمریکا به روی منطقه و بازگشت آنها ارزش عملیاتی قابل توجهی ندارد.
رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: پرواز دو فروند هواپیماهای بی۵۲ از آمریکا در منطقه و بازگشت آنها ارزش عملیاتی قابل توجهی ندارد.

به گزارش ایرنا، سرلشکر محمد باقری روز دوشنبه در حاشیه همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درباره تحرکات اخیر آمریکا در منطقه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: پرواز دو فروند هواپیما بی‌۵۲ از آمریکا به روی منطقه و بازگشت آنها ارزش عملیاتی قابل توجهی ندارد.

رییس ستادکل نیروهای مسلح افزود: در یک ماه اخیر ناو هواپیمابر و ناو بالگرد بر آمریکا و همچنین ناو زیرسطحی جورجیا از منطقه خلیج‌فارس خارج شده و در شعاع بیش از یکهزار کیلومتری از سواحل ایران قرار گرفته‌اند.

سرلشکر باقری تصریح کرد: مجموعه اقدامات دشمن که آن را نمایش قدرت نام گذشته‌اند نشان دهنده این است که نسبت به قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران دچار ترس و واهمه هستند.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح ایران با علم به اینکه دشمن با توجه به آمادگی نیروهای مسلح ایران قادر به انجام کاری نیست، برای پاسخ به همه این تهدیدات کاملاً آماده است و نیروهای ما در اوج آمادگی به سر می‌برند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به رزمایش‌های اخیر نیروهای مسلح گفت: در ۲۰ روز گذشته بیش از ۱۰ مورد رزمایش عملیاتی در زمین، دریا، پدافند، حوزه پهپادی و همچنین موشکی داشتیم و در حوزه زمینی هم رزمایش‌هایی را در روزهای آتی خواهیم داشت که نشان دهنده آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از حریم امنیت و منافع ملی کشورمان بسیار بالا است و این آمادگی همچنان ادامه خواهد داشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین