|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۳۱۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
توصیه ما به شهروندان همچنان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک و رعایت توصیه های ستاد ملی کرونا است و تاکید می کنیم که نباید با شنیدن آمارهای کاهشی که می تواند موقتی باشد دچار بی تفاوتی نسبت به رعایت دستورالعمل ها شویم و جدی بودن خطر را فراموش کنیم.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به سخنان وزیر بهداشت و توصیه‌های دکتر زالی رییس ستاد کرونای تهران گفت: شرایط آمار جان باختگان ناشی از کرونا در تهران دقیقاً شبیه اردیبهشت ماه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، سعید خال روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: شرایط کرونا شکننده است مردم فریب آمار را نخورند، در صورت کوچکترین غفلت و بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی به شرایط سخت و بحرانی آبانماه ٩٩ باز خواهیم گشت.

به نوشته ایرنا، وی با تاکید بر ادامه روند رعایت پروتکل ها و محدویت ها خاطرنشان کرد: در صورت کوچکترین غفلت از طرف مردم خدای ناکرده به شرایط سخت باز خواهیم گشت لذا بایستی رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان در دستور کار قرار گیرد.

خال اظهار داشت : بخشی از رعایت پروتکل ها به شهروندان و بخشی نیز به نهادها و مسئولان ذیربط و جلوگیری از آزادسازیهای بی رویه باز می گردد.

وی شرایط و اوضاع فعلی تهران را شکننده خواند و اضافه کرد: نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شویم و بر تمامی مسئولان و دست اندرکاران و نهادهای مختلف است که تا شرایط اطمینان بخش، رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و محدودیت ها را رعایت کنند.

خال یادآور شد: توصیه ما به شهروندان همچنان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک و رعایت توصیه های ستاد ملی کرونا است و تاکید می کنیم که نباید با شنیدن آمارهای کاهشی که می تواند موقتی باشد دچار بی تفاوتی نسبت به رعایت دستورالعمل ها شویم و جدی بودن خطر را فراموش کنیم.

بهشت زهرا (س) بزرگترین آرامستان ایران است که در جنوب تهران واقع شده است، فعالیت این آرامگاه رسماً در سال ۱۳۴۹ خورشیدی آغاز و این آرامستان ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت که در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد.

بهشت زهرا (س) در حال حاضر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است و روزانه به امور ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از اموات رسیدگی می کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین