|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۳۱۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
رییس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: ما در سفره انقلاب و امام(ره) و نظام بزرگ شدیم، پس قادریم کارهای بزرگ انجام دهیم، اینکه خود را کوچک و ناتوان بشمریم کفران نعمت است و نتیجه اش این می شود که امروز با مشکلات بسیار دست و پنجه نرم کنیم.
رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه عده ای فقط یک گوشه نشسته و انتقاد می کنند، گفت: این افراد باید از خودشان بپرسند که برای این انقلاب و نظام چه کرده‌اند.

پرویز فتاح در جلسه عصر امروز (2 دی) ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه با تاکید بر شکرگذاری برای وجود انقلاب گفت: ما داشته های بسیاری داریم از جمله انقلاب، مقام معظم رهبری و شهدایی که طی سالیان مختلف برای دفاع از آرمان های نظام و انقلاب جان عزیز خود را فدا کردند و باید قدردان این داشته‌ها بود.

وی افزود: اگر امروز گرفتار مشکلات هستیم، دستپخت خود ماست و باید ریشه مشکلات امروز را هرکدام در خودمان جستجو کنیم.

رییس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: ما در سفره انقلاب و امام(ره) و نظام بزرگ شدیم، پس قادریم کارهای بزرگ انجام دهیم، اینکه خود را کوچک و ناتوان بشمریم کفران نعمت است و نتیجه اش این می شود که امروز با مشکلات بسیار دست و پنجه نرم کنیم.

فتاح تاکید کرد: اینکه همه بنشینند یک گوشه و انتقاد کنند کاری نیست و هرکس که انتقاد می‌کند باید ببیند خودش برای این نظام و کشور چه کرده است.

نظام برای تحول نیازمند انجام کارهای بزرگ است

وی افزود: امروز کشور در مقطع حساسی قرار دارد و واقعا شرایط حساس است و همه در کشور باید کاری کنند.

رییس بنیاد مستضعفان گفت: نظام برای تحول نیازمند انجام کارهای بزرگ است و این توان و استعداد درمیان مردم کشور و مسئولان و جوانان ایرانی هست که کارهای بزرگ انجام دهند و تنها باید به این امر باور داشته باشیم.

وی به اجرای طرح گرمسیری اشاره کرد وافزود: بسیاری فقط اسم این طرح را شنیده اند و از نزدیک نرفته‌اند ببینند چه کار عظیم و بزرگی صورت گرفته، پروژه ای که ساخت آن از عهده کمتر کشوری برمی آید، اما این کار در ایران و در غرب کشور صورت گرفته که حقیقتا دستاورد بزرگی است و نشان میدهد انجام کارهای بزرگ امکانپذیر است.

این مسئول با اشاره به اجرای پروژه های متعدد از سوی بنیاد مستضعفان به درخواست مسئولان مختلف، گفت: برخی به ما می گویند بنیاد بیا این کارها را انجام بده و زمانی که بنیاد آن پروژه ها را انجام میدهد ما را متهم می کنند که جای دولت راگرفته ایم. از همین جا اعلام آمادگی می کنیم که آماده ایم پروژه های تکمیل شده را به بخش خصوصی واگذار کرده و سراغ تعریف پروژه های جدید برویم.

کرمانشاه هرجا که خواست روی کمک بنیاد حساب باز کند/ 6000 واحد مسکونی رایگان برای محرومان می سازیم

فتاح در ادامه با اشاره به استعدادهای بسیار در استان کرمانشاه گفت: این شعار نیست، اما حقیقتا من خود را کرمانشاهی می دانم و دلم برای کرمانشاه می تپد.

این مسئول تاکید کرد: با افتخار نماینده کرمانشاه در مرکز کشور خواهیم بود و از هرکاری که برای پیشرفت این استان در توانمان باشد دریغ نمی کنیم. مسئولان استان هم باید بدانند اگر خواهان توسعه و پیشرفت هستند باید انسجام و همدلی را میان خود تقویت کنند.

فتاح با اعلام آمادگی برای اعطای 47 هکتار زمین رایگان و ساخت شش هزار واحد مسکونی برای محرومان استان در این محدوده گفت: فقط از استان انتظار داریم بستر کار را فراهم کرده و مجوزهای تغییرکاربری و بحث زیرساخت های آب و برق و ... را مهیا کند.

وی افزود: در حال حاضر چند ماه است پیگیر این موضوع هستیم و انتظار داریم استان از این مسئله استقبال کند و امور انجام کار را تسریع کند چرا که آماده ایم شش هزار واحد مسکونی برای محرومان این استان را رایگان انجام دهیم و انتظار همکاری و بسترسازی داریم.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان تمام قد در خدمت پیشرفت و توسعه و محرومیت زدایی استان کرمانشاه است گفت: استان می‌تواند همه جانبه روی کمک بنیاد مستضعفان حساب باز کند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین