|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۳۱۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳
. رفتن ما به صدر جدول به حریفان انگیزه‌های زیادی می‌دهد و با توجه به اینکه ذوب‌آهن تیم خوبی است، می‌آیند تا امتیاز بگیرند و این مساله کار ما سخت می‌کند. امیدوارم با تلاش بیشتر سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

سرمربی استقلال می‌گوید مصدومیت بازیکنانش به خاطر فشارهای جسمی و روانی بوده است.

به گزارش ایسنا، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از بازی تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ جا دارد قبل از شروع صحبت‌هایم، از بازیکنانم تشکر کنم چون هفته‌های سختی را پشت‌سر گذاشتند و توانستیم صدر جدول را به دست بیاوریم. اینکه چطور به صدرجدول رسیدیم، فرقی ندارد اما این مساله کار ما را سخت‌تر می‌کند و باعث می‌شود که ما تلاش خود را بیشتر کنیم تا این جایگاه را حفظ کنیم. رفتن ما به صدر جدول به حریفان انگیزه‌های زیادی می‌دهد و با توجه به اینکه ذوب‌آهن تیم خوبی است، می‌آیند تا امتیاز بگیرند و این مساله کار ما سخت می‌کند. امیدوارم با تلاش بیشتر سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

او درباره مصدومان تیمش گفت: ما وارث تیمی هستیم که چند سال است نتیجه نگرفته است و بار روحی سنگینی روی بازیکنان است. فشار جسمی هم از سال‌های قبل بوده و استراحت لازم را نداشتند که باعث شده این مصدومیت‌ها پیش بیاید. اکثر مصدومان تیم هم کسانی بودند که سال قبل هم در تیم بودند و ما هم فرصت لازم برای آماده‌سازی نداشتیم و الان باعث بروز چنین اتفاقاتی شده است. این مسائل ربطی به کادر فنی و کادر پزشکی فصل پیش ندارد و امیدواریم با کار کردن روی مسائل روانی بازیکنان و استراحت دادن به آن‌ها بتوانیم بازیکنان را آماده کنیم و همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

فکری در پایان گفت: امیدوارم در بازی پیش رو، مسابقه خوبی را شاهد باشیم و به دور از مسائل حاشیه‌ای، یک فوتبال خوب  ببینیم و هر کسی که مستحق پیروزی است، به حق خود در بازی برسد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین