|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۳۱۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
شرکای غربی ما تمایلی در تبعیت از هنجارهای حقوقی بین‌المللی ندارند، وقتی که می‌خواهند حقیقتی را بیان کنند. این راه و رسم تفکر آنهاست؛ "ما حقایق جدید اعلام می‌کنیم اما مسکو برای دو روز سکوت اختیار می‌کند. اگر آنها ساکت باشند، پس مقصر هستند!"

وزیر خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) گفت، گزارش‌های رسانه‌های غربی درباره مسموم کردن الکسی ناوالنی غیراخلاقی است و نشان دهنده عدم تمایل در بیان حقیقت است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در یک نشست خبری گفت:‌ گزارش‌هایی درباره مسمومیت دو یا حتی سه باره الکسی ناوالنی، اپوزیسیون روسیه منتشر شد. آنها آنقدر مضحک هستند که نمی‌توان آنها را خواند اما چنین گزارش‌هایی تنها نشان دهنده این است که شرکای غربی ما هیچ معیار اخلاقی را رعایت نکرده‌اند یا صلاحیت استفاده مناسب از فن‌آوری را ندارند.

وی ادامه داد: شرکای غربی ما تمایلی در تبعیت از هنجارهای حقوقی بین‌المللی ندارند، وقتی که می‌خواهند حقیقتی را بیان کنند. این راه و رسم تفکر آنهاست؛ "ما حقایق جدید اعلام می‌کنیم اما مسکو برای دو روز سکوت اختیار می‌کند. اگر آنها ساکت باشند، پس مقصر هستند!"

وزیر خارجه روسیه در ادامه گفت: هر فرد عاقلی می‌تواند بفهمد که چنین رویکردی، نادرست است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین