|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۳۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰
منابع امنیتی عراق روز دوشنبه اعلام کردند که نیروهای امنیتی این کشور با همکاری نیروهای عشایر توانستند دو حمله تروریست های داعش را در دو منطقه صلاح الدین و الانبار ناکام بگذارند که طی درگیری هایی 31 تن کشته و 11 تن دیگر زخمی شدند.
به گزارش خبرگزاری شینهوا، براساس اعلام یک منبع استانی در عراق، نیروهای امنیتی این کشور با حمایت نیروهای عشایر یک حمله گسترده از پنج مسیر توسط تروریست های داعش را به منطقه ای در شهر رمادی در استان الانبار دفع کردند.

بر اساس این گزارش، درگیری های چند ساعته میان دو طرف به دنبال این حمله رخ داد که منجر به هلاکت رسیدن 23 تروریست داعش و دستگیری 3 تن از داعشی ها شد.

یک منبع دیگر استانی عراق همچنین گفت که در استان صلاح الدین داعشی ها منطقه ای را در 100 کیلومتری شمال بغداد به دنبال حمله شب گذشته تصرف کردند که در این درگیری ها 8 تن کشته شدند. اما صبح دوشنبه نیروهای عراق وارد این منطقه شدند و به دنبال درگیری های سنگین نیروهای امنیتی عراق توانستند این منطقه را از تروریست ها بازپس گیرند.

نیروهای امنیتی عراق در حالی توانستند بار دیگر حملات تروریست ها را ناکام بگذارند که نیروهای عراقی در هفته های اخیر پیشرفت ها و دستاوردهای چشمگیری را در روند مقابله با داعشی ها بدست آورده و تروریست ها متحمل تلفات سنگینی شدند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین