|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۳۱۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱
در زهد آیت‌الله یزدی همین بس که حتی منزل‌ شخصی‌شان را یک ماه پیش برای امور دینی و علمی وقف کردند.مرحوم آیت‌الله یزدی مدتی پیش گفته بودند چون به خاطر بیماری و کهولت سن نمی‌توانم در جلسات شورای نگهبان حضور داشته باشم،حقوقی که می‌گیرم شرعا اشکال دارد به خاطر همین اصرار به استعفا داشت.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: آیت‌الله یزدی در شورای نگهبان همواره نگاهشان در چارچوب نظام اسلامی تعریف می‌شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان،عباسعلی کدخدایی در برنامه جهان آرا از شبکه افق گفت: مرحوم آیت‌الله یزدی از بدو جوانی تا امروز در خط امام ثابت قدم بودند.

وی افزود: ایشان و آیت‌الله جنتی در تثبیت مرجعیت حضرت امام(ره) نقش موثری داشتند.

کدخدایی تاکید کرد: آن مرحوم در شورای نگهبان همواره نگاهشان در چارچوب نظام اسلامی تعریف می‌شد.

کدخدایی افزود: در شورای نگهبان چند دیوان محاسبات داشته و داریم؛ مرحوم مومن و یزدی و آیت‌الله جنتی دائم مسائل مالی شورا را بررسی کرده و می‌کنند.

وی افزود:  در زهد آیت‌الله یزدی همین بس که حتی منزل‌ شخصی‌شان را یک ماه پیش برای امور دینی و علمی وقف کردند.مرحوم آیت‌الله یزدی مدتی پیش گفته بودند چون به خاطر بیماری و کهولت سن نمی‌توانم در جلسات شورای نگهبان حضور داشته باشم،حقوقی که می‌گیرم شرعا اشکال دارد به خاطر همین اصرار به استعفا داشت.

کدخدایی گفت:  سال ۸۸ برخی کاندیداها گفتند بعضی از اعضای شورای نگهبان از یک نامزد خاص جانبداری کرده‌اند، عضو ستاد آقای موسوی در جلسه با رهبری گفت ۸ نفر. رهبری فرمودند آیا این افراد(از جمله آیت‌الله یزدی) آخرت خود را با دنیای یک فرد معاوضه می‌کنند؟!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین