کد خبر: ۳۱۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
همچنین گروهی از یگان ویژه دستگاه مبارزه با تروریسم پس از اقدامات نظارتی شدید و تلاش اطلاعاتی مشترک جهت اجرای یک عملیات ویژه در استان الانبار اقدام کردند که به بازداشت یک فرمانده تروریستی خطرناک منجر شد که تحت عنوان معاون "رهبر داعش در عراق" در تشکیلات تروریستی داعش فعالیت می‌کرد.
فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق از بازداشت گروهی از داعشی‌ها از جمله معاون "رهبر داعش در عراق" و دو تن از عاملان کشتار پایگاه اسپایکر در سال ۲۰۱۴ خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، یحیی رسول، سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: در راستای اجرای دستورالعمل‌های فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، یگان‌های دستگاه مبارزه با تروریسم عراق با فرماندهی عملیات ویژه ماموریت‌های مهمی را آغاز کرد که به بازداشت دو تروریستی که در کشتار پایگاه اسپایکر واقع در استان صلاح‌الدین در سال ۲۰۱۴ دست داشتند، منجر شد.

رسول اظهار کرد: همچنین گروهی از یگان ویژه دستگاه مبارزه با تروریسم پس از اقدامات نظارتی شدید و تلاش اطلاعاتی مشترک جهت اجرای یک عملیات ویژه در استان الانبار اقدام کردند که به بازداشت یک فرمانده تروریستی خطرناک منجر شد که تحت عنوان معاون "رهبر داعش در عراق" در تشکیلات تروریستی داعش فعالیت می‌کرد.

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در ادامه گفت: همزمان دستگاه مبارزه با تروریسم نیز دو ماموریت در شهرستان فلوجه اجرا کرد که به بازداشت سه نیروی وابسته به گروهک‌های تروریستی ختم شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین