|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۳۱۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶
سرمربی تیم ذوب‌آهن، در این دیدار برای تعویض دستش خالی بود و تنها توانست یک بازیکن را تعویض کند در حالی که تیم مقابل چهار تعویض انجام داد.
دیدار عصر روز یکشنبه تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و شهر خودرو مشهد با حاشیه‌های کرونایی همراه بود.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و شهر خودرو مشهد از هفته پنجم لیگ برتر، عصر امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان، تیم میهمان با نتیجه ۲ بر صفر پیروز میدان شد.

ذوب‌آهن در حالی به دیدار تیم شهرخودرو مشهد رفت که بیش از ۲۰ نفر از بازیکنان و کادر فنی این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده بودند و دست رحمان رضایی سرمربی این تیم روی نیمکت ذخیره‌ها بسته بود.

قبل از شروع بازی، رحمان رضایی بدلیل لغو نکردن این بازی و اینکه تیمش بیش از ۲۰ بازیکن کرونایی دارد به نماینده سازمان لیگ حاضر در این دیدار اعتراض کرد که وی در پاسخ اعلام کرد: من مامور اجرای بازی هستم و کاری از دستم برنمی‌آیند.

در تیم فوتبال ذوب‌آهن به جز ۱۱ بازیکن اصلی این تیم، نام سه بازیکن نیز در لیست ذخیره‌ها به چشم می‌خورد که پیش از شروع دیدار یک بازیکن دیگر هم به آنها اضافه شد.

قبل از شروع بازی به احترام درگذشت "دیگو آرماندو مارادونا"، اسطوره فوتبال جهان یک دقیقه سکوت اعلام شد.

شبکه‌های استانی اصفهان و خراسان رضوی، این بازی را مستقیم پخش کردند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن، در این دیدار برای تعویض دستش خالی بود و تنها توانست یک  بازیکن را تعویض کند در حالی که تیم مقابل چهار تعویض انجام داد.

پیش از بازی امروز، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرده بود: ۲۱ نفر از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه به بیماری کووید- ۱۹ مبتلا شده‌اند.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان هم‌اکنون با سه امتیاز در رده سیزدهم و شهر خودرو مشهد با هفت امتیاز در رده پنجم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین