|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۳۱۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
در مورد هرچیزی که در ایران رخ بدهد ما را متهم می‌کنند و سیاست ثابت ما اقتضا می کند که در مورد چنین مسائلی نظر ندهم بنابراین اکنون این کار را انجام نخواهم داد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به ترور شهید محسن فخری‌زاده و متهم بودن این رژیم در این عملیات، اظهاراتی فرافکنانه را مطرح کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک سخنرانی در اندیشکده هادسن که از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد در پاسخ به سوالی در رابطه با متهم کردن رژیم صهیونیستی در ترور محسن فخری‌زاده از سوی مقامات ایران مدعی شد: آن‌ها همیشه ما را متهم می کنند، حالا چه درست باشد چه غلط!

وی ادعا کرد: در مورد هرچیزی که در ایران رخ بدهد ما را متهم می‌کنند و سیاست ثابت ما اقتضا می کند که در مورد چنین مسائلی نظر ندهم بنابراین اکنون این کار را انجام نخواهم داد.

وی در ادامه با تاکید مجدد بر اهمیت مقابله با سیاست های ایران در منطقه ، نسبت به پیامدهای بازگشت احتمالی آمریکا به برجام هشدار داد.

نتانیاهو در رابطه با خبر سفرش به عربستان و دیدار با محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی نیز گفت: نباید هر چیزی که در رسانه ها می‌خوانید را باور کنید!

به گزارش ایسنا، اظهارات نتانیاهو درحالی است که مقامات رژیم صهیونیستی بارها اشاره ضمنی به دست داشتن این رژیم در ترور محسن فخری‌زاده داشته‌اند.

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی اخیرا اظهار کرد که فخری زاده را شناسایی سپس تعقیب کردیم و فهمیدیم که درحال انجام چه کارهایی است.

از سوی دیگر مقامات رژیم صهیونیستی با روی کار آمدن جو بایدن در کاخ سفید نگران بازگشت او به برجام هستند.

گرگوری میکس در اولین بیانیه خود پس از انتصاب به عنوان رئیس جدید کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا بر لزوم بازگشت به توافق هسته‌ای با ایران و سازمان جهانی بهداشت تاکید کرد.
وی در بیانیه‌اش نوشت: ما برای پیوستن دوباره به برجام و سازمان جهانی بهداشت کار خواهیم کرد، اما ما همچنین باید ائتلاف‌هایی جدیدی به منظور رسیدگی به بحران‌های موجود در خصوص گرمایش زمین و تهدیدهای در حال ظهور تثبیت کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین