|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۳۰۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
این مصوبه مجلس برای بهبود زندگی مردم است و حربه برجامیان این است که این مصوبه می‌تواند تحریم بیاورد در حالی که عده‌ای سعی میکنند سایه جنگ را به سر کشور بیاورند. ما یک روشی را در این هفت سال رفتیم که منجر به مشکلات برای مردم شد و حالا هم می خواهیم مسیر دیگری برویم.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه امروز تلاش می‌کنند فخری زاده را به عنوان یک فرد برجامی معرفی می‌کنند،‌ گفت: در شروع دولت یازدهم با فخری زاده خوب برخورد نکردند و مزاحمت برای او و مجموعه زیر دست او ایجاد کردند.

به گزارش  فارس، فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه) در نشست طرح اقدام راهبردی مجلس برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران که در خبرگزاری فارس برگزار شد، گفت: برای این مصوبه تبلیغات سوء ایجاد شده و برخی افراد که در دولت کار می کنند، دخالت در قوه مقننه کرده و قوه مجریه حق تکلیف برای قوای دیگر ندارد و جای شکایت از این افراد وجود دارد.

وی ادامه‌داد: در آینده مذاکرات جدیدی خواهیم داشت، تیم مذاکره کننده ما با عزت برود مذاکره کند نه با ذلت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در برجام و مذاکرات اصل بر برداشته شدن تحریم ها بود. برخی زمزمه‌ها در کشور وجود دارد که برخی به دنبال ارتباط با بایدن هستند که خود از طراحان تحریم است.

عباسی با تاکید بر اینکه امروز دارند فخری زاده را به عنوان یک فرد برجامی معرفی می‌کنند،‌گفت: اساسا به نوعی من فخری زاده را جذب کردم و رساله دکترای وی با من بوده است و عمده تخصص وی هسته‌ای بوده و حتی صداوسیما را هم تحت فشار قرار دادند که او هسته‌ای نیست.

عباسی بیان داشت: در شروع دولت یازدهم با فخری زاده خوب برخورد نکردند و مزاحمت برای او و مجموعه زیر دست او ایجاد کردند. چقدر تلاش شده مجموعه تحت مدیریت آقای فخری زاده را ضعیف کنند، البته نقطه تقویت خود را از جای دیگر آورد.

وی افزود: ایشان در دهه ۶۰ مسول بود نقشه راه صنعت هسته ای را طراحی کند و اگر می‌بینیم در دهه ۷۰ این صنعت جان گرفت بخاطر آن بود که این صنعت از دست جناح کارگزاران رها شد.

وی اظهار داشت: این مصوبه مجلس برای بهبود زندگی مردم است و حربه برجامیان این است که این مصوبه می‌تواند تحریم بیاورد در حالی که عده‌ای سعی میکنند سایه جنگ را به سر کشور بیاورند. ما یک روشی را در این هفت سال رفتیم که منجر به مشکلات برای مردم شد و حالا هم می خواهیم مسیر دیگری برویم.

عباسی بیان داشت: یک اخطار به عناصر دولت می‌دهم که اگر بخواهند فخری‌زاده را حامی برجام جلوه دهید که اینکار را هم کرده اند و حرف خود را پس نگیرید من وارد عمل می شوم و آن‌وقت من به مطبوعات چیزهایی را خواهم گفت. کسی بنده را مخل امنیت ملی معرفی نکند نکاتی را میدانم در مورد آقای فخری زاده و کارهایی که دست داشتند و می خواست انجام دهند و تهدید می کنم اگر بخواهند این طایفه و قبیله برجامی، این شهید بزرگوار را برای مطامع خود مصادره کنند من اقدام شدیدی خواهم کرد من حاوی اطلاعات هستم و می‌گویم اینها با فخری زاده می خواستند چه کنند‌.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین