|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۳۰۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
در ادامه کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ،علیرضا رحیمی عضو هیات اجرایی و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی از تلاشهای این دو استاد ارجمند و فدراسیون جودو برای رشد و اعتلای این رشته المپیکی تقدیر و تشکر کردند.

کمیته ملی المپیک ضمن تجلیل از دو پیشکسوت جودو ایران، نخستین دان ۹ جودو را به آنها تقدیم کرد.

به گزارش ایسنا  و به نقل از  کمیته ملی المپیک، با حضور سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو نخستین دان ۹ جودو کشور تقدیم استاد رضا مدنی و استاد محمد کیهان از پیشکسوتان  این رشته المپیکی کشور شد.

این مراسم در محل کمیته ملی المپیک با حضور  سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، کیکاوس سعیدی دبیر کل،علیرضا رحیمی عضو هیات اجرایی،پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی،آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، کعبی زاده نائب رئیس و سرپرست دبیری فدراسیون و محمد بلوطی مدیر تیم های ملی جودو برگزار شد .

در ابتدا آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو اشاره به سالها تلاش و خدمات ارزشمند و قابل توجه این دو پیشکسوت جودو کشور کرد و از برنامه های در دست اجرای فدراسیون گزارشی را اعلام و از حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از این فدراسیون تقدیر کرد.

سپس صالحی امیری ضمن اشاره به جایگاه ارزشمند پیشکسوتان در ورزش کشور از آنها بعنوان سرمایه های عظیم ، اعتبار و ریشه های تنومند یک رشته ورزشی نام برد و عنوان کرد آنها در واقع صاحبان اصلی ورزش هستند.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه خاطر نشان کرد:علاقه مند بودم در جمعی بسیار بزرگ با حضور قهرمانان، پیشکسوتان و زحمتکشان جودو از شما عزیزان تقدیر بعمل آوریم ولی به دلیل شرایط کنونی و رعایت پروتکل های بهداشتی به امید خدا در اولین فرصت بعد از اتمام کرونا این کار را خواهیم کرد.پیشکسوتان هویت،ریشه و اعتبار یک رشته ورزشی هستند و آنچه که یک ورزش را سبز نگه می دارد بودن همین ریشه های قدرتمند و ارزشمند و حضور شما عزیزان و بزرگواران در یک رشته ورزشی همچون جودو است.

او ادامه داد: جودو این شرایط را پشت سر خواهد گذاشت و با رای عادلانه CAS به جایگاه واقعی خود باز خواهد گشت و از تلاشهای و زحمات شخص آقای میر اسماعیلی  و خانم کعبی زاده و زحمتکشان فدراسیون، قهرمانان و خانواده جودو تشکر می کنم  و  امیدوارم که ضمن تداوم آموزش و آمادگی جودوکاران آقای میراسماعیلی با حمایت کمیته ملی المپیک که هزینه آن را تقبل خواهیم کرد برنامه ای برای تدوین تاریخ شفاهی جودو داشته و جلساتی در این باره ابتدا با مسئولین و پیشکسوتان جودو سپس با آقای قراخانلو و خانم کردبچه داشته باشند.کمیته از هر لحاظ برای تدوین تاریخ شفاهی جودو از فدراسیون حمایت خواهد کرد و همچنین به ایجاد انکیزه در بین جوانان جودوکار توجه داشته باشیم به هر حال از این مراحل سخت گذر خواهیم کرد و نکته آخر توجه به متن و دوری از حاشیه است که خوشبختانه در جودو فعلا اینگونه است چرا که به امید خدا جودو با سربلندی به عرصه های ملی و بین المللی باز خواهد گشت.

در ادامه کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ،علیرضا رحیمی عضو هیات اجرایی و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی از تلاشهای این دو استاد ارجمند و فدراسیون جودو برای رشد و اعتلای این رشته المپیکی  تقدیر و تشکر کردند.

همچنین استاد مدنی و استاد کیهان هر کدام طی  صحبتهایی جداگانه، ضمن تقدیر و تشکر از نگاه ویژه صالحی امیری به پپیشکسوتان و زحمتکشان جودو ابراز امیدواری کردند بتوانند همچون گذشته با این مسئولیت سنگینی که امروز بر دوششان گذاشته شد بتوانند به جودو خدمت کنند.

در پایان نیز رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون جودو  با اهدا نخستین دان ۹ جودو کشور و کمر بند قرمز، لوح تقدیر و هدایایی  از  استاد رضا مدنی و استاد کیهان  به پاس سالها تلاش صادقانه آنها در راستای رشد و تعالی این رشته المپیکی در عرصه همگانی و قهرمانی تقدیر و تشکر کردند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین