|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۳۰۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
ملت ما می‌داند صادق‌ترین خدمتگزاران کسانی هستند که عمر خود را صرف خدمت به ملت می‌کنند و از این آزمون سر بلند بیرون می‌آیند. دشمنان فکر کردند اگر این کار را بکنند، عزمی را می‌شکنند و راهی را می‌بندند، اما ملت ما منسجم‌تر شدند. ما در محضر این شهید پیمان می‌بندیم که مصمم‌تر خواهیم شد و راه اعتلای کشور را با قدرت ادامه می‌دهیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به ترور شهید محسن فخری زاده تصریح کرد: دشمن به خوبی می‌داند هیچ جنایتی در نزد ملت ایران بی پاسخ نخواهد ماند و ما حتماً جنایتکاران را تعقیب می‌کنیم و امر فرماندهی معظم کل قوا اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح دوشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید محسن فخری زاده که در ستاد این وزارتخانه برگزار شد، طی سخنانی گفت: ما امروز با شخصیتی و داع می کنیم که از نوجوانی با خدای خود پیمان بست و بر این پیمان پای فشرد و امروز به این ‌پیمان وفا کرد و به شرف شهادت رسید.

وی با بیان اینکه «فقدان این شهید عزیز برای همه ما جانکاه است» خاطر نشان کرد: اگر دشمنان رذیلانه دست به این جنایت نزده بودند و خون شهید عزیز ما را نریخته بودند، چه بسا او در گمنامی از این دنیا می‌رفت. امروز شهید عزیز ما که فقط الگوی شاگردان خودش بود، یک شخصیت جهانی است و همه کسانی که پای در راه او می‌گذارند، یک الگوی جدید دارند.

وزیر دفاع با تاکید بر اینکه دشمنان بدانند این اولین شکست آنها است، تصریح کرد: اگر شهید ما را کشتند که نامش از بین برود، او بلند آوازه شد. شکست دوم آنها این بود که بگویند شهید عزیز ما در راه منافع ملت ایران گام بر نمی‌دارد و با رمز هسته‌ای می خواستند این کار را بکنند، اما این باعث افتخار وزارت دفاع و نیروهای مسلح و مردم است؛ مگر نه اینکه بزرگترین تهدید علیه بشریت همین سلاح‌های هسته‌ای است که شما دارید؟ این سلاح‌های هسته‌ای برای این است که در دکور منزل خود بگذارید؟

امیر حاتمی اظهار کرد: ملت ما می‌داند صادق‌ترین خدمتگزاران کسانی هستند که عمر خود را صرف خدمت به ملت می‌کنند و از این آزمون سر بلند بیرون می‌آیند. دشمنان فکر کردند اگر این کار را بکنند، عزمی را می‌شکنند و راهی را می‌بندند، اما ملت ما منسجم‌تر شدند. ما در محضر این شهید پیمان می‌بندیم که مصمم‌تر خواهیم شد و راه اعتلای کشور را با قدرت ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: ما با دشمنی مواجهیم که چهل سال گفت گزینه نظامی روی میز است، ولی جرأت استفاده از آن را پیدا نکرد و با سرافکندگی این گزینه را زیر میز برد؛ این بخاطر مجاهدت رزمندگان و دانشمندان ما بود؛ بدانید این پیشرفت ادامه پیدا خواهد کرد.

وزیر دفاع تاکید کرد: تلاش بزرگی که شهید عزیز ما انجام می‌دادند با قوت ادامه پیدا خواهد کرد و ما دیروز در جلسه اول بودجه دولت گام اول را برداشتیم و بودجه سازمان پژوهش و نو آوری وزارت دفاع را دو برابر کردیم.

امیر حاتمی در پایان تصریح کرد: دشمن به خوبی می‌داند هیچ جنایتی در نزد ملت ایران بی پاسخ نخواهد ماند و ما حتماً جنایتکاران را تعقیب می‌کنیم و امر فرماندهی معظم کل قوا اجرا خواهد شد. کشورهایی در این حادثه ابراز انزجار کردند که من از آنها تشکر می‌کنم، اما نهادهای بین‌المللی که مماشات کردند، بدانند این کار تروریست‌ها را وقیح‌تر می‌کند.  اگر در دام نظرات خود بمانید، یک روز این ترور دامن شما را می‌گیرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین