|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۳۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۰
جنوا با کسب این برد با ارزش، جای ناپولی در رده سوم را گرفت. میلان نیز با این شکست در رده هفتم قرار گرفت تا از همین ابتدا هواداران خود را بابت سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نگران کند.
میلان در هفته چهاردهم لیگ ایتالیا برابر جنوا تن به شکست داد. ناپولی نیز بازی باخته برابر امپولی را به تساوی کشاند.

هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ ایتالیا با برگزاری 4 دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده میلان در خانه جنوا به میدان رفت که این دیدار با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسید تا تیم اینزاگی یک بار دیگر طعم شکست را بچشد.

میلانی‌ها که هفته گذشته موفق شده بودند اودینزه را شکست دهند، انگیزه زیادی داشتند تا در این دیدار نیز به پیروزی برسند ولی جنوا کاملا سوار بر بازی بود و در نهایت موفق شد مزد بازی خوبش را در دقیقه 32 بگیرد. لوکا آنتونلی در این دقیقه جنوا را پیش انداخت تا میلان از حریف گمنام خود عقب بیفتد. در نیمه دوم، میلان بازی ناامیدکننده ای به نمایش گذاشت و بخصوص عملکرد ضعیف هافبک‌های این تیم در میانه زمین کاملا مشهود بود. این عملکرد ضعیف باعث شد تا اینزاگی دست به تعویض بزند. ورود پولی و پاتزینی به جای این دو بازیکن نیز دردی برای روسونری دوا نکرد و در نهایت، پیپو اینزاگی همراه با میلان یک ناکامی دیگر را تجربه کرد.

جنوا با کسب این برد با ارزش، جای ناپولی در رده سوم را گرفت. میلان نیز با این شکست در رده هفتم قرار گرفت تا از همین ابتدا هواداران خود را بابت سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نگران کند.

پارما در ادامه روند فاجعه وار خود در سری آ، این بار در خانه مغلوب آبی پوشان پایتخت شد تا نتایج ضعیف این تیم ادامه داشته باشد. پارما از 14 بازی خود در این فصل تنها 6 امتیاز کسب کرده و در رده بیستم قرار گرفته است. رافائله پالادینو مهاجم ارزنده در دقیقه 45، زننده گل میزبان بود. هر چند استفانو مائوری با تجربه خیلی سریع کار را به تساوی کشاند. در دقیقه 59 فیلیپه اندرسون همه چیز را تمام کرد تا به روند درخشان چند روز اخیر خود ادامه دهد. لاتزیو با این برد در رده پنجم سری آ قرار گرفت و پارما با ثبت دوازدهمین شکست در چهاردهمین بازی، حالا به مدعی جدی سقوط به سری ب تبدیل شده است.

اینتر در دیگر دیدار باید در خانه از اودینزه پذیرایی کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین