|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۳۰۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
ایران همواره برای حفظ صلح و ثبات منطقه و جهان در خط مقدم مبارزه با تروریسم بوده است. از جامعه جهانی می خواهیم تروریسم دولتی را محکوم کرده همچنین با ماجراجویی ای که تنش های منطقه ای را تشدید می کند، مقابله کند.

وزیر امور خارجه کشورمان در پی ترور دانشمند برجسته ایرانی در پیامی توییتری از جامعه جهانی خواست تروریسم دولتی را محکوم کرده و با ماجراجویی هایی که موجب تشدید تنش ها می شود، مقابله کند.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری به زبان چینی درباره ترور روز گذشته شهید محسن فخری زاده داشنمند برجسته کشورمان نوشت: تروریست‌ها یک دانشمند برجسته ایرانی دیگر را ترور کردند. یک ترور بزدلانه چالشی آشکار برای قوانین و مقررات بین المللی بوده و اصول حقوق بشری و اخلاقی را نقض می کند. جامعه جهانی مسئول جلوگیری از چنین اقداماتی است.

ظریف افزود: ایران همواره برای حفظ صلح و ثبات منطقه و جهان در خط مقدم مبارزه با تروریسم بوده است. از جامعه جهانی می خواهیم تروریسم دولتی را محکوم کرده همچنین با ماجراجویی ای که تنش های منطقه ای را تشدید می کند، مقابله کند.

اظهارات ظریف در پی این مطرح می شود که محسن فخری زاده روز گذشته دز آبسرد دماوند در جریان تیر اندازی عوامل تروریستی و درگیری آن ها با نیروهای حفاظتی اش به مقام شهادت رسید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین