|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۳۰۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۲
البخیتی ادامه داد: امیدواریم رهبری عربستان و امارات دست از خصومت بردارند زیرا ادامه جنگ علیه یمن دیگر به نفع‌شان نیست بلکه توقف جنگ الان مصلحت مشترک است. منافع آنها نتیجه ادامه جنگ از سوی آمریکاو اسرائیل است که دیگر ارزشی ندارد.

عضو شورای سیاسی انصارالله یمن اظهار کرد: امیدواریم رهبری سعودی و اماراتی از خصومت خود دست بردارند زیرا دیگر حمله به یمن به نفع‌شان نیست و توقف جنگ تبدیل به مصلحتی مشترک شده است.

به گزارش ایسنا، محمد البخیتی، عضو شورای سیاسی انصارالله یمن در گفت‌وگو با شبکه المیادین گفت: یمن توانمندی موشکی و دفاعی خود را به طور مداوم توسعه می‌دهد و این در واقعیت میدانی منعکس شده است و توازن قوا به طور واضح به نفع یمن و به ضرر دشمن است.

البخیتی امروز دوشنبه با اشاره به این‌که سخنگوی ارتش یمن به صراحت قبلا گفته بود نیروهای مسلح تاسیسات حیاتی در عربستان را در صورت عدم توقف محاصره و جنگ هدف خواهند گرفت، افزود: ما وارد مرحله جدید شدیم که مرحله فروپاشی نیروهای دشمن است.

او تاکید کرد: مرحله جدیدی از هدف گیری عمق عربستان به شکل تصاعدی تا زمان متوقف کردن جنگ وجود دارد و در عین حال سلاح‌های جدید وجود خواهند داشت.

البخیتی ادامه داد: امیدواریم رهبری عربستان و امارات دست از خصومت بردارند زیرا ادامه جنگ علیه یمن دیگر به نفع‌شان نیست بلکه توقف جنگ الان مصلحت مشترک است. منافع آنها نتیجه ادامه جنگ از سوی آمریکاو اسرائیل است که دیگر ارزشی ندارد.

وی اظهار کرد: ادامه جنگ علیه یمن بر نیاز رهبری سعودی و اماراتی به آمریکا و اسرائیل می‌افزاید و این کشورها بیشتر در معرض باج‌خواهی آمریکا و اسرائیل هستند.

این عضو انصارالله اظهار کرد: از این رو ملاحظه می‌کنیم گام‌هایی که کشورهای دشمن به سمت عادی سازی برمی‌دارند جلوتر از کشورهای بسیاری است و به رغم هشدارهایی که به عربستان درباره عادی سازی با رژیم صهیونیستی به دلیل وجود وجود مدینهداده می‌شود اما عربستان گام زیادی به این سمت برداشته و با سفر نخست وزیر اسرائیل به عربستان بسیار به این رژیم نزدیک شد.

او درباره آمریکا نیز گفت: هیچ فرقی بین جمهوری‌خواه و دموکرات‌های آمریکا نیست زیرا دو طرف طرح هیمنه و سلطه‌گری را دنبال می‌کنند.

او اشاره کرد: آمریکا به خوبی دریافته که قرار دادن نام انصارالله در لیست تروریسم به نفعش نخواهد بود و ما براساس حاکمیت و استقلال و خواست ملت عمل می‌کنیم و دشمن در این صورت با کل ملت یمن در حالت خصومت خواهد بود.

البخیتی اظهار کرد: ما نگران هیچ گام خصمانه آمریکا نیستیم. هر گونه گام آمریکا علیه ملت یمن به ما در آگاهی ملت یمن کمک می‌کند. ماهیت ملت یمن با بسیاری از ملت‌های دیگر فرق خواهد داشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین