|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۳۰۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
بنا براعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران، وی در پایان اعلام داشت: یکی از رسانه ها در دو هفته پیش در مکاتبه ای با سازمان حمل و نقل و ترافیک خواهان افزایش تعداد سهمیه تخصیصی به آن رسانه بود و در ضمن افرادی که معرفی شده توسط آن رسانه بعضا خبرنگار نبودند، که به این درخواست پاسخ مثبت داده نشد.
مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی با اشاره به اینکه ٢٠٦٠ خبرنگار سهمیه طرح ترافیک سال ٩٩ را دریافت کرده اند گفت: طی هفته ی آینده اسامی ١٨٠٠ نفر از خبرنگاران در سامانه ی شفافیت قرار می گیرد و ٢٦٠ نفر باقی مانده نیز پس از رفع نقص مدرک در سامانه شفافیت بارگذاری خواهند شد.

به گزارش ایسنا، عمار سعیدیان فر با بیان اینکه از ابتدای اعلام آغاز ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران ، ٤ هزار و ٦٩٠ نفر برای دریافت طرح ترافیک خبرنگاران ثبت نام کردند، تصریح کرد: تخصیص سهمیه آرم طرح ترافیک به خبرنگاران از سوی کمیته ای ٧ نفره متشکل از نماینده معاونت حمل و نقل و ترافیک، نمایندگانی از ٢ کمیسیون فرهنگی اجتماعی و کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران، انجمن صنفی مدیران رسانه های غیر دولتی و انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه حتی یک فقره آرم طرح ترافیک خبرنگاران بدون نظر اعضای کارگروه ۷ نفره تخصیص داده نشده است، گفت: تعداد سهمیه های تخصیصی به مدیران مسئول رسانه ها اعلام شد و برابر اعلام و معرفی اسامی خبرنگاران از سوی مدیران مسئول رسانه ها، تخصیص سهمیه به خبرنگاران صورت گرفته است.

سعیدیان فر ادامه داد: به ٢٠٦٠ نفر از خبرنگاران سهمیه طرح ترافیک تخصیص یافته و ٢٦٣٠ نفر دیگر نیز برای صدور کارت بلیط مترو معرفی شده اند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی اعلام کرد: با تصمیم کارگروه تخصیص سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری، برای نخستین بار به ١٤٠ رسانه و نشریه جدید که در سنوات گذشته سابقه دریافت طرح ترافیک خبرنگاری نداشته اند، سهمیه تخصیص یافته است.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران، وی در پایان اعلام داشت: یکی از رسانه ها در دو هفته پیش در مکاتبه ای با سازمان حمل و نقل و ترافیک خواهان افزایش تعداد سهمیه تخصیصی به آن رسانه  بود و در ضمن افرادی که معرفی شده توسط آن رسانه بعضا خبرنگار نبودند، که به این درخواست  پاسخ مثبت داده نشد.

وی ادامه داد: زیرا اولا زمان تخصیص سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری به پایان رسیده است، ثانیا تغییر در تعداد سهمیه تخصیصی منوط به نظر و رای اکثریت افراد کارگروه خبرنگاری می باشد و سازمان حمل و نقل و ترافیک در این موضوع به تنهایی تصمیم گیر نمی باشد، ثالثا سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران متعلق به خبرنگاران و اصحاب رسانه ای می باشد که واقعا در این حرفه مشغول به خدمت می باشند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین