|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۳۰۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲

خبرهای از تولید فیلم های کوتاهی چون "ویرانگی"، "گوسفند" و "آغاز" به تازگی منتشر شده است.

فیلم کوتاه "آغاز" به نویسندگی و کارگردانی علیرضا نراقی پس از اتمام تصحیح رنگ و نور آماده پخش و نمایش شد. فیلمبرداری این فیلم که در خرداد 99 انجام گرفت بر عهده علیرضا جاوید بوده است و تدوین فیلم نیز توسط بهرام عمرانی انجام شده است.
آغاز داستان بازگشت سهراب و تردیدهای او و همسرش غزال برای شروعی دوباره است. روایتی تصویری از آنچه بر این دو در جدایی گذشته است. در این فیلم غزال رهآورد و بهنام حسنپور به ایفای نقش پرداختند، و نقاشی های فیلم نیز از کارهای غزاله اخوان هنرمند معاصر ایرانی انتخاب شده است.
این فیلم کوتاه توسط گروه هنری درامانقد(dramanaghd.ir) تهیه شده است.
سایر عوامل این فیلم نیز عبارتند از: تهیه کننده: بهار میرزهره، ساخت تیتراژ و طراحی پوستر: گلناز اخوان، آهنگساز: امید دریانیان، صدابردار: حسین بیطاری، صداگذار: امید دریانیان، گریم: یوسف مبرهن، عکاسان تابلوهای نقاشی: محمود گلنراقی، رسول بهزادپور، منشی صحنه: مریم محمدی، دستیاران کارگردان: علیرضا خدابخش، بنیامین نراقی، دستیار فیلمبردار: فرشاد لاری، عکاس پشت صحنه: امیرحسین لاهوتی، تصحیح نور و رنگ: نهال چیذری-لابراتوار دیجیتال ایران نوین فیلم، استودیو خط فرضی. تهیه شده در: درامانقد

فیلمبرداری فیلم کوتاه «گوسفند» به پایان رسید

فیلم «گوسفند» به نویسندگی و کارگردانی سید مهران قریشی و تهیه‌کنندگی فرید ابراهیمی با حفظ سلامت و رعایت پروتکل های بهداشتی پس از شصت روز پیش تولید و چهار روز فیلمبردای در مراحل فنی قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی فیلم «گوسفند»، این فیلم کوتاه در مراحل تدوین و صداگذاری است. هومن بنائی، فرج الله گل سفیدی، هدایت الله سجادی، صبا رنجبر، اکبر تقیان، نوید فهیمی و سامان سیوس بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: پاکی یک زندگی سلاخی می شود و غفلت مبنای تفکر یک انسان را تکه تکه و از ضعف، غیرت و عفت پوست کنی می کند و تمام این ها مانع واقع بینی شده و...

قریشی که قبل از این هم فیلم کوتاه «بند ناف» را در کارنامه هنری خود دارد. در فیلم «گوسفند» تلاش کرده است تا با ساخت این اثر به شیوه ای متفاوت گوشه های پنهان روابط انسانی را به تصویر بکشد.

از عوامل اصلی این پروژه می‌توان به: نویسنده و کارگردان: سید مهران قریشی، مجری طرح و تهیه‌کننده: فرید ابراهیمی، سرمایه‌گذار: سید امیر مولایی، مدیرفیلمبرداری: شاهین عراقی، مشاور کارگردان: رضا گمینی، مدیر صدابرداری: علیرضا پاکنهاد، گریم و طراح چهره‌پردازی: رضا عربی، طراح صحنه و لباس: فرزانه نوری کرمانشاهی، دستیارکارگردان: گلناز کاووسی، برنامه ریز و منشی صحنه: میترا احمدی و مدیر تولید: مهدی فرشا اشاره کرد.

«ویرانگی» به پایان فیلمبرداری رسید
فیلمبرداری فیلم کوتاه «ویرانگی» به کارگردانی و نویسندگی علیسام صادقی به پایان رسید.
به گزارش مشاور رسانه‌ای، «ویرانگی» فیلم کوتاهی در ژانر اجتماعی و به کارگردانی و نویسندگی علیسام صادقی است که با پایان فیلمبرداری، وارد مرحله تدوین شد.
ویرانگی روایتی از بحران یک خانواده تحت تاثیر شرایط اقتصادی کشور است که در خلاصه آن چنین آمده است: «مجید در پرداخت اجاره خانه و محل کارش دچار مشکل شده و هشت ماه نمی‌تواند بدهی‌اش را به صاحب ملک بپردازد و برای همین از محل کارش اخراج می‌شود. او تصمیم می‌گیرد کاری کند که از آن به بعد خانواده‌اش زندگی‌شان را راحت‌تر سپری کنند...»
بازیگران این فیلم کوتاه علیسام صادقی، محمدعلی ذوالفقاری، فائقه شلال‌وند، بهنام خرم‌نیک و شقایق صراف هستند.
سایر عوامل آن عبارتند از:فیلمبردار: محسن دبیریان، صدابردار: مجید امینی، وحید انجامی‌پناه، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سمیرا بائی، مدیر تولید: لیلی رضائی، طراح صحنه: فاطمه احمدی، طراح گریم: مائده غلامی، طراح لباس: فرزام صادقی، عکاس: عرفان حسینی، عکس و طراح پوستر: فرناز صادقی، منشی صحنه: فاطمه احمدی، موسیقی متن: عرفان سعدی و میلاد عرب، مشاور رسانه‌ای: سبا حیدرخانی، دستیاران کارگردان: لیلی رضائی، محمد حیدریان، دستیاران فیلمبردار: رضا ثابت، احسان کاظم‌خانی، دستیار صدا: حسین سلیمی، دستیار تولید: آرین صادقی، دستیار تدارکات: کمال شکفته، جواد شیری.
سایر بازیگران: امیر حسین پورشرقی مقدم و آرین صادقی با تشکر ویژه از: رضا بهبودی، شهریار صادقی، شهرام صادقی، وحید رئوف، علیرضا رضایی، مهدی اصلانی، علی فاطمی‌نژاد، محسن داوودی، علیرضا شکوری، حسین سلیمی، سعید رئوف، بهزاد فتحیه، دکتر توسلی، شرکت تهران دیزاین و مریم صادقی.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین