|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۳۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۱
هفته پانزدهم لیگ برتر با برگزاری 7 دیدار آغاز شد که آرسنال در خانه استوک‌سیتی با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.
آرسنال نتوانست بازی باخته برابر استوک را به تساوی بکشاند. منچستر‌سیتی نیز با پنالتی مشکوک توره از سد اورتون گذشت.

 هفته پانزدهم لیگ برتر با برگزاری 7 دیدار آغاز شد که آرسنال در خانه استوک‌سیتی با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. در این دیدار بازیکنان استوک موفق شدند تا پایان نیمه نخست 3 بار دروازه حریف خود را باز کنند ولی آرسنالی‌ها در ادامه به بازی برگشتند.

ونگر در ابتدای نیمه دوم، دنی ولبک را به جای هکتور بلرین به میدان فرستاد و این تغییر، روند بازی را به سود مهمان تغییر داد. البته الکسیس در دقیقه 56 توپ را به تیر دروازه کوبید و دقایقی بعد، داور می توانست یک پنالتی روی فلامینی اعلام کند اما این اتفاق نیفتاد تا نشان دهد تیم ونگر بدشانس هم بوده است.

ولی سرانجام آرسنالی‌ها مزد برتری‌شان را گرفتند و صاحب یک ضربه پنالتی شدند. کازورلا پشت ضربه قرار گرفت و به راحتی بگوویچ را مغلوب کرد. تنها دو دقیقه بعد، آرون رمزی با یک ضربه والی دیدنی، اختلاف را به حداقل کاهش داد. در حالی که شاگردان ونگر به دنبال رسیدن به گل سوم بودند، اخراج کالوم چمبرز در دقیقه 78، بعد از دریافت کارت زرد دوم، کار را برای توپچی‌ها دشوار کرد. تلاش آرسنالی‌ها برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود و آنها در نهایت بازی را با نتیجه 3-2 واگذار کردند.

نیوکاسل و چلسی در اولین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک نیوکاسل به پایان رسید. پاپیس سیسه مرد اول این دیدار بود که در نیمه دوم 2 بار دروازه چلسی را گشود ولی در ادامه دروگبا موفق شد یکی از گل‌های خورده را روی پاس فابرگاس جبران کند. در ادامه حملات پرفشار چلسی راهی به دروازه پیدا نکرد تا این دیدار با برتری 2 بر یک نیوکاسل به پایان برسد.

در دیگر دیدار لیورپول در خانه در یک دیدار سرد برابر ساندرلند به تساوی بدون گل رسید تا نتواند روند خوب خود را ادامه دهد.

منچستر‌سیتی که می‌دانست با برتری در این دیدار با 3 امتیازی صدر می‌رسد انگیزه زیادی برای برد برابر اورتون داشت. البته مصدومیت سرخیو آگوئرو کار را برای میزبان سخت کرد و این بازیکن گلزن از زمین مسابقه بیرون رفت. در ادامه داور در یک صحنه مشکوک یک پنالتی برای منچستر‌سیتی اعلام کرد که یحیی توره موفق شد برخلاف پرش دروازه‌بان این پنالتی را تبدیل به گل کند تا منچستر‌سیتی 3 امتیاز این دیدار را در شبی که بازی خوبی به نمایش نگذاشت کسب کند.

در جدول رده‌بندی چلسی با 36 امتیاز در صدر قرار دارد و منچستر‌سیتی با 33 امتیاز دوم است.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین