کد خبر: ۳۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۹
شالکه که این روزها با دی ماتئو سرمربی ایتالیایی خود نتایج خوبی کسب می‌کند، موفق شد اشتوتگارت را در خانه‌اش با نتیجه پرگل 4 بر صفر شکست دهد.
بایرن‌مونیخ با برتری برابر بایر لورکوزن موقعیت خود را در صدر جدول استحکام بخشید.

 هفته چهاردهم رقابت‌های بوندسلیگا با برگزاری 6 دیدار ادامه یافت. شالکه که این روزها با دی ماتئو سرمربی ایتالیایی خود نتایج خوبی کسب می‌کند، موفق شد اشتوتگارت را در خانه‌اش با نتیجه پرگل 4 بر صفر شکست دهد. اریک موتینگ مرد اول این دیدار بود که توانست هت‌تریک کند و 3 بار دروازه میزبان را باز کند. در دیگر دیدار گلادباخ موفق شد در دیداری سخت با نتیجه 3 بر 2 هرتابرلین را از پیش‌رو بردارد.

ولفسبورگ در ادامه نتایج درخشان خود موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد هانوفر عبور و جای خود را در رتبه دوم جدول مستحکم‌تر از قبل کند. در این دیدار کوین دی بروین (4)، باس دوست (69) و ماکسیمیلیان آرنولد (85) روی سه پاس از ایوان پریشیچ سه گل برای ولفسبورگ به ثمر رساندند و تک گل هانوفر را خوسلو در وقت‌های اضافی نیمه اول به ثمر رساند. با کسب این نتیجه ولفسبورگ با 29 امتیاز همچنان در رتبه دوم جدول قرار دارد.

در دیگر دیدار حساس بایرن‌مونیخ در خانه به دیدار بایر لورکوزن رفت که در پایان به سختی موفق شد با یک گل برابر حریف خود به برتری برسد. نیمه نخست این دیدار گلی در بر نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید ولی در نیمه دوم فرانک ریبری فرانسوی ناجی بایرن‌مونیخ شد و توانست برای تیمش گلزنی کند تا این دیدار با برتری یک بر صفر بایرن به پایان برسد.

به این ترتیب بایرن توانست جایگاه خود را در صدر جدول مستحکم کند. این تیم با 36 امتیاز همچنان با اختلاف پیشتاز بوندسلیگا است.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین