|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۳۰۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰

سخنگوی دولت در پاسخ به اخبار ۲۰:۳۰ و تعطیلی از روز شنبه به‌دلیل کرونا اظهارداشت: وقتی در ستاد ملی کرونا بحث شد برخی از دستگاه‌های اجرایی عنوان کردند که ما باید ایجاد آمادگی کنیم. ما برای اینکه سفرهای استانی را ممنوع کنیم باید از قبل اعلام کنیم که مردم برنامه‌ریزی کنند.

سخنگوی دولت ادامه داد: برای کنترل و نظارت بر تعطیلی‌های گسترده آمادگی‌های انتظامی به همکاری بسیج مورد نیاز بود و تعطیلی ادارات نیز نیازمند برنامه ریزی است.

ربیعی با بیان اینکه مشاغل ضروری و خدمات عمومی نباید تعطیل شوند، تصریح کرد: بنابراین چنین تعطیلی گسترده‌ای نیازمند این بود که یک هفته تمهیدات و آمادگی برای آن صورت بگیرد لذا اگر ما از روز شنبه اعلام می‌کردیم که از فردا می‌خواهیم این تعطیلی را اجرا کنیم با نواقص بسیار زیادی روبرو می‌شدیم.

وی یکی از مباحث تصمیمات جلسه را تعداد افراد در جلسات عنوان کرد و افزود: براساس تصمیم ستاد ملی کرونا و پیشنهاد و اصرار وزارت بهداشت از این به بعد افراد در زیر سقف‌ها بیش از تعدادی نتوانند جمع شوند. این موضوع ممکن بود کل نظام اداری ما را با مشکل روبرو کند.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری گفت: حضور یک‌سوم کارمندان بر سر کار در نظام اداری نیاز به آمادگی داشت بنابراین تصمیم درستی بود که اعضا پیشنهاد کردند رییس‌جمهوری هم پذیرفت که تعطیلات از روز شنبه عملیاتی شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین