|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۳۰۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹
سخنگوی دولت با اشاره به تاکید رئیس جمهوری مبنی بر آمادگی برای تصویب نظرات کارشناسی گفت: همه پیشنهادهای مطرح شده از سوی وزارت بهداشت در جلسه امروز تصویب شد و حتی در بحث آموزش و پرورش تاکید شد هر سه وضعیت متفاوت دیده شود و رئیس جمهوری خواستند تا این قضیه سختگیرانه‌تر شود و هر سه وضعیت به شکل غیرحضوری انجام شود.

علی ربیعی سخنگوی دولت روز یکشنبه پس از نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست امروز هیات دولت درباره مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر لزوم همراهی و همکاری دستگاههای مختلف گفت: همه دستگاه‌ها بایدبرای موفقیت در مقابله با کرونا کمک کنند. تاکید رئیس جمهوری براین است که همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها مکلف به اجرای دقیق مصوبات هستند و همه اجزای دولت و همه ارکان نظام برای کنترل، مدیریت و کاهش شیوع ویروس کرونا باید دست به دست هم دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، سخنگوی دولت با اشاره به تاکید رئیس جمهوری مبنی بر آمادگی برای تصویب نظرات کارشناسی گفت: همه پیشنهادهای مطرح شده از سوی وزارت بهداشت در جلسه امروز تصویب شد و حتی در بحث آموزش و پرورش تاکید شد هر سه وضعیت متفاوت دیده شود و رئیس جمهوری خواستند تا این قضیه سختگیرانه‌تر شود و هر سه وضعیت به شکل غیرحضوری انجام شود.

 وی یکی از مباحث تصمیمات جلسه را تعداد افراد در جلسات عنوان کرد و افزود: براساس تصمیم ستاد ملی کرونا و پیشنهاد و اصرار وزارت بهداشت از این به بعد افراد در زیر سقف‌ها بیش از تعدادی نتوانند جمع شوند. این موضوع ممکن بود کل نظام اداری ما را با مشکل روبرو کند. حضور یک‌سوم کارمندان بر سر کار در نظام اداری نیاز به آمادگی داشت بنابراین تصمیم درستی بود که اعضا پیشنهاد کردند رییس‌جمهوری هم پذیرفت که تعطیلات از روز شنبه عملیاتی شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین