کد خبر: ۳۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
تهيه کننده و هماهنگ کننده کنسرت ياني نوازنده و آهنگساز يوناني در تهران، برگزاري قطعي اجراي زنده اين هنرمند در تهران را منوط به صدور مجوز کتبي مراجع دولتي دانست.
شایعه حضور یانی در ایران برای اجرای کنسرتی در محوطه تخت جمشید بعد از کنسرت کیتارو در ایران رسانه‌ای شد و واکنش‌های مختلفی را در پی داشت.

اما این‌طور که پیروز ارجمند مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفته است، یانی برای آمدن به ایران شرط‌های خودش را دارد که یکی از آنها قیمت بلیت است و دیگری مطمئن شدن از بابت امکانات سالنی که باید در آن اجرا داشته باشد. به همین دلیل است که نماینده او به ایران خواهد آمد تا استانداردهای محل پیشنهادی اجرا را بررسی کند.این‌طور که ارجمند گفته است تنها تالار وحدت است که از استانداردهای لازم برای اجرای یک کنسرت با امکانات لازم برخوردار است.

تهيه کننده و هماهنگ کننده کنسرت ياني نوازنده و آهنگساز يوناني در تهران، برگزاري قطعي اجراي زنده اين هنرمند در تهران را منوط به صدور مجوز کتبي مراجع دولتي دانست. علي چراغعلي در گفت وگو با مهر درباره وضعيت برگزاري کنسرت ياني در تهران گفت: از زماني که خبر حضور ياني کريسوماليس در ايران مطرح شد ما به شدت مشغول هماهنگي هاي لازم با مراجع ذي صلاح براي برگزاري کنسرت اين نوازنده و آهنگساز در تهران هستيم. حتي کار به جايي رسيده که رزرو سالن 12 هزار نفري آزادي براي اجرا نيز انجام گرفته و ما در اين زمينه هم مشکلي نداشتيم. اين در حالي است که مسئولان وزارت ارشاد هم موافقت هاي ضمني خود را براي برگزاري اين کنسرت اعلام کرده اند.وي ادامه داد: از چند روز گذشته فعاليت هاي ما براي برگزاري کنسرت آغاز شده و ما هم اکنون در مرحله استعلام هاي دولتي هستيم، به همين جهت از حالا تا زماني که پاسخ استعلام هاي دولتي را از مراجع ذي صلاح دريافت نکنيم به هيچ عنوان نمي توانم درباره تاريخ دقيق کنسرت صحبتي کنم.

منبع: جام‌جم نوا و خراسان
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
محمد اعمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
0
2
ایشون 20 سال پیش قرار بود بیان.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین