کد خبر: ۳۰۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
میزان کارکرد در اهواز و مسجدسلیمان خوب بوده اما مطلوب نبوده است و مقرر شد فرمانداران شهرهای مجاور اهواز مانند کارون، باوی و حمیدیه تحت فرماندهی فرماندار اهواز باشند تا مراقبت بیشتری کنند.
استاندار خوزستان از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در استان خبر داد.

غلامرضا شریعتی در حاشیه نشست ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۱۷ آبان‌ماه) برگزار شد، با اشاره به مصوبات امروز ستاد ملی مقابله با کرونا و اعمال محدودیت‌های جدید اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد محدودیت‌ها در اهواز و مسجدسلیمان مانند گذشته ادامه یابد و مقرر شد که پایان فعالیت مشاغل غیرضروری تا ساعت ۱۸ باشد. مقرر شد رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با وزیر بهداشت صحبتی داشته باشد تا در صورت امکان در خوزستان تا ساعت ۱۹ باشد و در صورت عدم موافقت، همان ساعت ۱۸ اعمال می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه فرمانداران موظف به مداخله بیشتر در خصوص مقابله با کرونا شده‌اند، افزود: میزان کارکرد در اهواز و مسجدسلیمان خوب بوده اما مطلوب نبوده است و مقرر شد فرمانداران شهرهای مجاور اهواز مانند کارون، باوی و حمیدیه تحت فرماندهی فرماندار اهواز باشند تا مراقبت بیشتری کنند.

استاندار خوزستان بیان کرد: مقرر شد شهرهای دیگر نیز که شرایط نگران کننده‌ای دارند و می‌توانند شامل این وضعیت شوند، توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی بررسی شوند و آنچه در این جلسه تصویب شود، تصویب ستاد استانی خواهد بود و ابلاغ می‌شود.

ادامه دارد...

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین