کد خبر: ۳۰۷۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
سخنگوی نظامی نیروهای مسلح مصر تصریح کرد که در این تمرین، هلیکوپتربر "انور سادات" و گروه رزمی همراه آن و نیروهای ویژه دریایی و تعدادی از هواپیماهای چند منظوره شرکت کردند. از جانب انگلیس نیز کشتی HMS ALBION و گروه رزمی همراه آن و نیروهای ویژه دریایی انگلیس شرکت کردند.

نیروهایی دریایی مصر با مشارکت نیروهای دریایی انگلیس تمرین دریایی را در محدوده ناوگان شمالی در دریای مدیترانه برگزار کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، سخنگوی نظامی نیروهای مسلح مصر تصریح کرد که در این تمرین، هلیکوپتربر "انور سادات" و گروه رزمی همراه آن و نیروهای ویژه دریایی و تعدادی از هواپیماهای چند منظوره شرکت کردند. از جانب انگلیس نیز کشتی HMS ALBION و گروه رزمی همراه آن و نیروهای ویژه دریایی انگلیس شرکت کردند.

وی گفت که هدف از این تمرین، تبادل تجارب در زمینه برنامه ریزی، ساماندهی، اجرا، مدیریت عملیات آبی خاکی مشترک و عملیات مبارزه با تهدیدهای دریایی و امنیت دریایی، بررسی تاکتیک‌ها و روش‌های اقدامات رزمی نیروهای ویژه دریایی در کنار طرف انگلیسی در زمینه عملیات آبی خاکی و همچنین برگزاری کارگروه‌هایی برای تبادل تجارب در موضوعات امنیت دریایی و اقدامات رهگیری و تامین امنیت مواضع حیاتی در دریا است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین