|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۳۰۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴

سفیر سابق رژیم صهیونیستی در آمریکا اظهارنظر کرد، سطح تهدید حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سوم نوامبر بستگی دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المیادین، مایکل اورن، سفیر سابق رژیم صهیونیستی در آمریکا در دوره ریاست‌جمهوری باراک اوباما به سایت خبرگزاری آمریکایی - یهودی "مدیا لاین" با اظهاراتی واهی درباره نوع برخورد ایران در قبال انتخابات آمریکا مدعی شد، ایران احتمالا در صورت انتخاب مجدد دونالد ترامپ از حزب‌الله لبنان برای حمله به اسرائیل استفاده کند.

اورن تصریح کرد، ارتش رژیم اشغالگر واکنش ایران به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را زیر نظر دارد.

این در حالی است که صبح روز یکشنبه ارتش رژیم صهیونیستی رزمایشی نظامی در جبهه شمال را شروع کرد که شبیه سازی شده جنگ با حزب‌الله لبنان است و انتظار می‌رود بعد از ظهر پنج‌شنبه خاتمه یابد.

اورن ادعا کرد: حزب‌الله لبنان حدود ۱۳۰ هزار موشک زیر ۲۰۰ روستا در جنوب پنهان کرده و تنها راه نابودی این تهدید جستجوی روستا به روستا و منزل به منزل است. این را سربازان اسرائیلی آموزش می‌بینند.

خبرگزاری مدیا لاین اضافه کرد، آموزش‌های نظامی رژیم صهیونیستی بزرگترین آموزش‌های نظامی در طول امسال است که در آن هزاران سرباز از بخش‌های مختلف نظامی حضور دارند هر چند به دلیل شیوع کرونا تعداد نفرات کاهش یافته است.

به گزارش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، در این مانور پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین