کد خبر: ۳۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
فرمانده انتظامی استان قم از کشف محموله نیم تنی تریاک در عملیات روز گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان خبر داد.
سردار کاظم مجتبایی روز پنجشنبه در تشریح خبر فوق افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم بامداد روز گذشته در ادامه رصد فعالیت قاچاقچیان مورد نظر با استقرار در محور قم – کاشان، 3 خودرو زانتیا، پژو پارس و پژو 405 را در این رابطه شناسایی و تلاش برای توقف خودروهای مذکور در دستورکارشان قرار گرفت.

وی افزود: قاچاقچیان با استفاده از 2 خودرو پژو 405 و پژو پارس به عنوان راه پاک کن و حمل مواد با یک دستگاه خودرو زانتیا قصد عبور و انتقال مواد مخدر از محور مواصلاتی استان قم داشتند که در چتر اطلاعاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر این استان گرفتار شدند.

فرمانده انتظامی استان قم سپس به تعقیب و گریز ماموران زبده این پلیس که منجر به دستگیری اعضای 9 نفره این باند شد اشاره و تصریح کرد: در ادامه و طی یک عملیات ضربتی ضمن متوقف کردن خودرو زانتیا سه نفر از قاچاقچیان دستگیر و 504 کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو مذکور کشف شد.

سردار مجتبایی گفت: دو خودرو دیگر با متواری شدن به محورهای فرعی جاده قصد خارج شدن از دید ماموران داشتند که بلافاصله کل منطقه مذکور تحت پوشش قرار گرفت و نهایتاً با متوقف کردن خودروهای مذکور 6 نفر دیگر این باند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه با اشاره به کشف 14 دستگاه تلفن همراه و یک دستگاه تبلت از قاچاقچیان، افزود: متهمان به انضمام پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی استان شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طی یک ماهه گذشته بیش از یک تن مواد مخدر در این استان کشف شده است، تصریح کرد: پیش از این نیز مأموران مبارزه با موادمخدر استان قم در عملیاتی مشترک با پلیس یگان امداد از یک دستگاه خودرو سمند 416 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار مجتبایی همچنین به کشف بیش از 210 کیلوگرم تریاک طی دو عملیات دیگر در مدت مذکور اشاره کرد و افزود: مجموع این سه عملیات منجر به دستگیری 14 تن از قاچاقچیان شد که این افراد نیز به دست قانون سپرده شدند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین