|
|
امروز: شنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۳
کد خبر: ۳۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین، "جیانسو" در شرایطی که مهدی کامرانی را در اختیار داشت به مصاف "بایی" تیم ارتش چین رفت و با نتیجه 106 بر 82 تن به شکست داد.
حامد حدادی در ترکیب شینگ دائو به مصاف سیچوان تیم فصل قبلش رفت و با عملکردی درخشان نقش زیادی در برد تیمش ایفا کرد.
 در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین، "جیانسو" در شرایطی که مهدی کامرانی را در اختیار داشت به مصاف "بایی" تیم ارتش چین رفت و با نتیجه 106 بر 82 تن به شکست داد. طبق قانون جدید چین بازیکنان خارجی بیش از 20 دقیقه نمی‌توانند برابر تیم نظامی به میدان بروند و کامرانی نیز در این مسابقه 17 دقیقه و 39 ثانیه در میدان بود و کارش را با 4 امتیاز و 3 توپ‌ربایی تمام کرد.

"شینگ دائو" که حامد حدادی را در اختیار دارد به مصاف "سیچوان" تیم فصل قبل حدادی رفت و 127 بر 115 برنده شد. حدادی در این مسابقه 41 دقیقه و 24 ثانیه در میدان بود و درخشید. او در این مدت 25 امتیاز، 26 ریباند، 7 پاس منجربه گل، یک توپ‌ربایی و یک بلاک شات ثبت کرد. حدادی در این مسابقه دومین بازیکن امتیازآور تیمش و بهترین ریباندر بازی شد.

چونگ پینگ و ارسلان کاظمی نیز در دیدار خود برنده بودند. این تیم به مصاف شاندانگ رفت و 111 بر 101 به پیروزی رسید. ارسلان کاظمی 36 دقیقه و 29 ثانیه در میدان بود و کارش را با 13 امتیاز، 15 ریباند و 3 پاس منجربه گل به پایان رساند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین