|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۳۰۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان در مصاحبه با شبکه آ خبر ترکیه در پاسخ به این ادعای مجری شبکه که ایران به ارمنستان سلاح ارسال می‌کند گفت: من چنین اطلاعاتی ندارم، برعکس، می‌دانم که ایران و گرجستان آسمان و خاکشان را بسته‌اند و از آنها بابت این موضوع تشکر می‌کنم.

رئیس جمهور آذربایجان در پاسخ به مجری شبکه خبری ترکیه‌ای که ایران را متهم به ارسال سلاح به ارمنستان کرد، گفت: ایران آسمان و خاکش را برای ارسال سلاح به ارمنستان بسته و از این بابت از تهران تشکر می‌کنم.

به گزارش تسنیم، الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان در مصاحبه با شبکه آ خبر ترکیه در پاسخ به این ادعای مجری شبکه که ایران به ارمنستان سلاح ارسال می‌کند گفت: من چنین اطلاعاتی ندارم، برعکس، می‌دانم که ایران و گرجستان آسمان و خاکشان را بسته‌اند و از آنها بابت این موضوع تشکر می‌کنم.

همچنین وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در خصوص مواضع تهران درباره جنگ قره باغ طی بیانیه‌ای اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور دوست و برادر تاریخی، همواره تجاوزات ارمنستان به آذربایجان را محکوم کرده و از آزادی مناطق آذربایجان، اجرای قطعنامه‌های مربوط به شورای امنیت سازمان ملل متحد و حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان حمایت کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز ما همبستگی برادران ایرانی را نیز احساس می‌کنیم و از حمایت رسمی اعلام شده از سوی دولت ایران قدردانی می‌کنیم. دولت ایران به سهم خود در برقراری صلح در منطقه دریغ نمی‌کند و از تأمین ثبات و امنیت حمایت می‌کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین