|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۵
کد خبر: ۳۰۶۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
پذیرفته شدگان این قبیل مؤسسات لازم است مطابق روزهای تعیین شده یعنی در روزهای چهارشنبه ۳۰ مهر، شنبه سوم و یکشنبه چهارم آبان به دانشگاه یا موسسه محل قبولی خود مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و عدم مراجعه به موقع پذیرفته شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنها تلقی خواهد شد.
زمان و جزییات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان رشته‌های بدون آزمون و انتخاب براساس سوابق تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش ایسنا؛ متقاضیان پذیرفته ‌شده در رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه،‌ نوبت ‌دوم ‌(شبانه)، مجازی، دانشگاه ‌پیام‌نور، پردیس خودگردان و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در مرحله پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۳۹۹ برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم ضرورت دارد ابتدا در تاریخ ۲۷ مهر به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه و با در دست داشتن مدارک لازم طبق جدول زمانی برای ثبت نام اقدام کنند.

بر این اساس در صورتی که دانشگاه یا موسسه محل قبولی برنامه زمانی مشخصی را برای ثبت نام در سایت خود درج ننموده باشد، پذیرفته شدگان این قبیل مؤسسات لازم است مطابق روزهای تعیین شده یعنی در روزهای چهارشنبه ۳۰ مهر، شنبه سوم و یکشنبه چهارم آبان به دانشگاه یا موسسه محل قبولی خود مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و عدم مراجعه به موقع پذیرفته شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنها تلقی خواهد شد.

همچنین متقاضیانی که در ردیف پذیرفته شدگان رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی قرار گرفته‌اند، چنانچه در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی پذیرش با آزمون دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که متعاقبا اعلام می‌شود نیز قرار بگیرند، منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته محل‌های قبولی ثبت‌نام کنند، به عبارتی مجاز به ثبت نام در هر دو محل قبولی نمی‌باشند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

بدیهی است ثبت نام در یکی از کدرشته/محل‌ها به منزله انصراف از کدرشته/محل دیگر است، ضمن اینکه نتایج مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی متعاقبا از طریق سایت آن دانشگاه اعلام خواهد شد.

متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته شدگان یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می گیرند توجه داشته باشند که منحصرا می توانند در یکی از کدرشته/محل های قبولی ثبت نام کنند. به عبارتی مجاز به ثبت نام در هر دو محل قبولی نمی باشند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

براساس مصوبه بیست و سومین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو متقاضیانی که در این مرحله از پذیرش در ردیف قبولین نهایی قرار گیرند، چنانچه پس از اعلام نتایج رشته های با آزمون، تمایل به تحصیل در رشته‌های با آزمون را داشتند، تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی موظف به همکاری با داوطلب و عودت مدارک و شهریه اخذ شده هستند.

پذیرفته شدگان دوره روزانه خواه در رشته قبولی ثبت نام کنند یا حتی با دادن انصراف قطعی از تحصیل مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ به منظور انتخاب رشته های دوره روزانه نخواهند بود.

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض به مندرجات کارنامه نتایج اولیه می توانند حداکثر تا تاریخ هفتم آبان به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ار سال می شود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین