|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۳۰۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴
« نظر من هم همین است. به دلیل این که آرمان‌ها و انگیزه‌هایش را از دست داده و سرکوب شده است و این‌که مشکلات اقتصادی، طبقه متوسط را کم کم نابود می‌کند. طبقه متوسط فرهنگی داریم که آن هم به زودی نابود خواهد شد.»

سحر دولتشاهی با حضور در برنامه «کافه آپارات» درباره اختلاف طبقاتی موجود در جامعه و از بین رفتن طبقه متوسط صحبت کرد.

 برنامه «کافه آپارات» با اجرای فریدون جیرانی، شب گذشته (چهارشنبه ۲۳ مهر)، میزبان سحر دولتشاهی، بازیگر سینما و تلویزیون و علیرضا معتمدی، نویسنده و کارگردان فیلم «رضا» بود که در گروه هنر و تجربه اکران شده است.

در بخشی از این گفت و گو، دولتشاهی درباره اختلاف طبقاتی موجود در جامعه گفت: «به نظر من در حال حاضر طبقه متوسط کم کم در حال نابودی است.»

معتمدی نیز در ادامه اضافه کرد: « نظر من هم همین است. به دلیل این که آرمان‌ها و انگیزه‌هایش را از دست داده و سرکوب شده است و این‌که مشکلات اقتصادی، طبقه متوسط را کم کم نابود می‌کند. طبقه متوسط فرهنگی داریم که آن هم به زودی نابود خواهد شد.»

دولتشاهی  نیز در بحثی دیگر ادامه داد: «به نظرم بیشتر دعوای همه با هم است تا دعوای سنت و مدرنیته.»

جیرانی در ادامه صحبت‌های دولتشاهی گفت: «دعوای سنت و مدرنیته، دعوای دو سبک زندگی است که در جامعه وجود دارد. سبک زندگی سنتی می‌گوید من اصلی هستم و زندگی مدرنیته نیز سبک زندگی تازه‌ای است که سعی دارد خودش را تحمیل کند و دعوا بر سر دو سبک زندگی است. »

این برنامه پیش از درگذشت محمدرضا شجریان ضبط شده بوده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین