کد خبر: ۳۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۰
یک هفته پس از آغاز به کار شبکه تلویزیونی«الجزیره آمریکا» این شبکه موفقیت قابل توجهی در جذب مخاطب نداشته است.
بر اساس نظرسنجی پایگاه اینترنتی «ورایتی» بیشترین میزان جذب مخاطب شبکه الجزیره آمریکا 45 هزار نفر بود که یکی از برنامه‌ها به نام «ریل مانی»را تماشا کرده اند.بر اساس این خبر میانگین بینندگان الجزیره آمریکا در ساعات اولیه آغاز به کار این شبکه 22 هزار نفر بود.
 
شبکه الجزیره آمریکا بیستم اوت آغاز به کار کرد.این شبکه که از شبکه‌های کابلی است ظرفیت پذیرش بیش از 40 میلیون بیننده را دارد.ال گور معاون پیشین رئیس جمهوری آمریکا و مالک شبکه «کرنت تی وی»، این شبکه را که 45 میلیون بیننده داشت تعطیل کرد و آن را به شبکه الجزیره تحویل داد.به گزارش خبرگزاری آلمان از لس آنجلس، الجزیره برای احداث شبکه «الجزیره آمریکا» 500 میلیون دلار هزینه کرد.الجزیره 70 دفتر در جهان دارد که 21 دفتر آن در آمریکاست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین