کد خبر: ۳۰۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
از ابتدای شروع فعالیت دولت تدبیر و امید تا پایان این دولت میزان راه های احداثی و بهسازی شده روستایی کشور به ۱۵ هزار کیلومتر راه خواهد رسید که رکورد کم سابقه ای در تاریخ کشور است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان فعالیت دولت تدبیر و امید ۳۵۰۰ کیلومتر راه روستایی دیگر در کشور احداث و بهسازی خواهیم کرد.

محمد اسلامی روز دوشنبه ۱۴ مهرماه در آیین افتتاح پروژه‌های راه روستایی کشور که در شهرستان طالقان استان البرز برگزار شد، گفت : سال گذشته قول دادیم ۲۰۰۰ کیلومتر راه روستایی را در کشور احداث و بهسازی کنیم که امروز این عدد را به ۲۵۰۰ کیلومتر افزایش داده‌ایم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: از این میزان ۱۱۰۰ کیلومتر راه جدید و ۱۴۰۰ کیلومتر آسفالت و بهسازی راه روستایی است .

اسلامی افزود: تا پایان فعالیت دولت تدبیر و امید ۳۵۰۰ کیلومتر راه روستایی دیگر در کشور احداث و بهسازی خواهیم کرد.

وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: از ابتدای شروع فعالیت دولت تدبیر و امید تا پایان این دولت میزان راه های احداثی و بهسازی شده روستایی کشور به ۱۵ هزار کیلومتر راه خواهد رسید که رکورد کم سابقه ای در تاریخ کشور است.

مقام عالی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در طرح‌های جهادی تصمیم گرفتیم به مردم مناطق دور افتاده خدمات رسانی داشته باشیم، اظهار کرد: این اقدامات شور و نشاط به مناطق محروم استان هدیه کرده است.

اسلامی با بیان اینکه این نهضت ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: جمعیت روستایی ما فاخر و مولد هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

به گفته وی دولت نگاه راهبردی به تثبیت جمعیت روستایی دارد. روستاسیان می‌توانند فعالیت، کار و تولید را رونق دهند که با افتتاح طرح‌هایی که در دستورکار قرارمی‌گیرد این امر محقق خواهد شد.

وی افزود: از استان های مختلف کشور گزارشی از افزایش جمعیت روستاها داریم که این نیز بیانگر موفقیت برنامه ریزی های انجام شده در دولت است.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: سعی داریم مشاغل مولد را جایگزین مشاغل کاذب کنیم تا چرخه تولید تندتر از همیشه به گردش در بیاید ومعتقدیم ریشه بسیاری از مشکلات اجتماعی در مشاغل کاذب است.

امروز نیز ۳۱ کیلومتر راه روستایی در شهرستان های طالقان ، ساوجبلاغ ، اشتهارد و کرج گشایش یافت .

شهرستان یکصد هزار نفری طالقان واقع در در ۹۰ کیلومتری شمال غربی کرج مرکز استان البرز دارای حدود ۹۰ روستا بوده که بیشتر مناطق روستایی این شهرستان در محدوده های کوهستانی و صعب العبور واقع شده است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین