|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۸
کد خبر: ۳۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در این دیدار ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره خود را به میدان فرستاد تا در نهایت موفق شود هفدهمین پیروزی متوالی خود با رئال مادرید را جشن بگیرد.
رئال مادرید با برتری پر گل برابر کورنیا به مرحله بعد جام حذفی اسپانیا راه یافت.

 دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری شب گذشته (سه‌شنبه) با برگزاری پنج دیدار آغاز شد که در حساس ترین بازی رئال مادرید در خانه میزبان تیم کورنیا بود که در نهایت موفق شد پنج بر صفر به پیروزی برسد تا در مجموع دو دیدار با برتری 9 بر یک راهی مرحله بعد شود.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در این دیدار ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره خود را به میدان فرستاد تا در نهایت موفق شود هفدهمین پیروزی متوالی خود با رئال مادرید را جشن بگیرد.

کورنیا در دقیقه‌ 13 صاحب یک ضربه پنالتی شد که بازیکنان این تیم قدر این فرصت را ندانستند تا دروازه رئال بسته باقی بماند. دو دقیقه‌ بعد خامس رودریگس کلمبیایی موفق شد گل نخست بازی را به ثمر برساند. پس از این گل رئالی‌ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و موفق شدند بازی همیشگی خودشان را به نمایش بگذارند تا این که در دقیقه‌ 31 ایسکو موفق شد گل دوم رئال را به ثمر برساند. حملات رئال شدت بیشتری به خود گرفت و تنها دو دقیقه‌ بعد باز هم خامس رودریگس بود که گلزنی کرد تا سومین گل رئال در این دیدار ثبت شود و نیمه نخست با برتری سه بر صفر میزبان به پایان برسد.

در نیمه دوم رئالی‌ها باز هم توپ و میدان را در اختیار گذاشتند. خبر بد برای آنها مصدومیت شدید سامی خدیرا بود که زمین مسابقه را ترک کرد تا رئالی‌ها نگران وضعیت خود شوند، چرا که آنها لوکا مودریچ را نیز به دلیل مصدومیت مدت‌ها در اختیار نخواهند داشت.

رئال مادرید در دقیقه‌ 59 موفق شد گل چهارم خود را نیز به ثمر برساند، این بار مدافع کورنیا به کمک رئالی ها آمد تا شکست تیمش سنگین‌تر شود.

در دقیقه‌ 76 خسه که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است، پس از نزدیک به یک سال بار دیگر به همراه رئال به میدان رفت و موفق شد در بازگشتش به ترکیب رئال خوش بدرخشد و گلزنی کند. به این ترتیب رئال مادرید موفق شد با برتری پنج بر صفر برابر کورنیا صعودی بی دردسر به مرحله بعد داشته باشد. البته آنها در مرحله بعد باید با حریفی به مراتب سخت‌تر از کورینا بازی دهد.

** تابلوی نتایج

* رئال مادرید 5 – کورینا صفر

* لاس پالماس 2- سلتاویگو یک

* وایادولید صفر – الچه صفر

* آلکویانو یک – آتلتیک بیلبائو یک

* آلووس صفر – اسپانیول 2

رقابت‌های جام حذفی اسپانیا امشب نیز (چهارشنبه) با برگزاری چند دیدار دیگر ادامه می یابد که در حساس ترین بازی هوسکا میزبان بارسلونا است.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین