|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۳۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵
منچستری‌ها که با مصدومان زیادی پا به این مسابقه گذاشته بودند بازی را بهتر شروع کردند و در همان ابتدا صاحب چند موقعیت گلزنی نیز شدند
تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول با برتری برابر حریفانشان به وضعیت خود در لیگ برتر سر و سامان بخشیدند.
 هفته‌ چهاردهم لیگ برتر انگلیس شب گذشته (سه شنبه) با برگزاری شش دیدار آغاز شد که در یکی از دیدارهای حساس منچستریونایتد در خانه به مصاف استوک سیتی رفت و موفق شد با نتیجه‌ دو بر یک این تیم را شکست دهد تا چهارمین برد پیاپی خود را کسب کند و در جمع مدعیان قرار گیرد.

منچستری‌ها که با مصدومان زیادی پا به این مسابقه گذاشته بودند بازی را بهتر شروع کردند و در همان ابتدا صاحب چند موقعیت گلزنی نیز شدند، ولی همکاری فان پرسی و هره را دروازه بگوویچ را تهدید کرد. چند دقیقه‌ بعد مروان فلاینی در دقیقه‌ 15 می توانست منچستر را به گل برساند که ضربه این بازیکن بلژیکی نیز راهی به دروازه استوک سیتی پیدا نکرد و در نهایت منچستر در دقیقه‌ 21 به گل رسید. این بار نیز حرکت خوب آندر هره را باعث شد تا مروان فلاینی با ضربه سر گل نخست شیاطین سرخ را به ثمر برساند، ولی این پایان کار نبود. یاران استوک سیتی موفق شدند در دقیقه‌ 40 گل خورده را جبران کنند. حرکت خوب بویان کرکیچ باعث شد تا انزوزی با شوتی مهار نشدنی دروازه منچستر را برای نخستین بار باز کند تا بازی در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم شاگردان فان خال تلاش زیادی برای تغییر نتیجه‌ از خود نشان دادند و در نهایت موفق شدند در دقیقه‌ 59 توسط ماتا به گل برسند. ارسال این بازیکن اسپانیایی بدون برخورد به کسی وارد دروازه استوک شد تا منچستر برای بار دوم در این دیدار از حریف خود پیش افتد.

استوک سیتی در دقایق پایانی می توانست بازی را به تساوی بکشاند، ولی درخشش دِخیا باعث شد تا سه امتیا‌ز این دیدار به حساب منچستریونایتد ریخته شود. این چهارمین پیروزی پیاپی شاگردان فان خال در لیگ برتر بوده است که کاملا به وضعیت آنها سر و سامان بخشید و منچستر را بار دیگر به جمع لیگ برتر آورد.

در دیگر دیدار شب گذشته لیورپول در خانه لسترسیتی به میدان رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه‌ سه بر یک به پیروزی برسد تا ضمن کسب دومین پیروزی پیاپی خود خودش را به جمع مدعیان این فصل نزدیک کند. ابتدا لسترسیتی میزبان بود که در دقیقه‌ 22 به گل رسید. مینیوله ، دروازه‌بان لیورپول به اشتباه توپ را درون دروازه خودی قرار داد تا تیمش از حریف خود عقب بیافتد. دو دقیقه‌ بعد آدالالانا موفق شد به زیبایی کار را به تساوی بکشاند تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

لیورپول در نیمه دوم موفق شد دو بار دیگر دروازه میزبان خود را باز کند. ابتدا استیون جرارد که این روزها بحث رفتنش از لیورپول مطرح است ، موفق شد در دقیقه‌ 55 با بغل پایی مطمئن گل برتری "لک لک‌ها" را به ثمر برساند. این پایان کار نبود. یوردن هندرسون در دقیقه‌ 84 موفق شد تا پاس استرلینگ را وارد دروازه خالی لستر سیتی کند تا لیورپولی‌ها این دیدار را با نتیجه‌ سه بر یک به سود خود به پایان برسانند.

** تابلوی نتایج

* برنلی یک – نیوکاسل یک

* لسترسیتی یک – لیورپول 3

* منچستریونایتد 2 – استوک سیتی یک

* سوانزی 2 – کوئینز پارک رنجرز صفر

* کریستال پالاس صفر – آستون ویلا یک

* وست بروم‌ویچ یک – وستهام 2

در ادامه هفته‌ چهاردهم لیگ برتر امشب (چهارشنبه) چهار دیدار برگزار می‌شود که در حساس ترین بازی‌ها چلسی صدرنشین در داربی لندن میزان تاتنهام است و منچسترسیتی برابر ساندرلند به میدان خواهد رفت.

** برنامه‌ بازی‌های امشب (چهارشنبه)

* چلسی – تاتنهام

* آرسنال – ساوتهمپتون

* اورتون – هال سیتی

* ساندرلند – منچسترسیتی

در جدول رده‌بندی چلسی با 33 امتیاز در صدر قرار دارد، منچسترسیتی با 27 امتیاز دوم و ساوتهمپتون با 26 امتیاز در رده سوم قرار دارد.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین