|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۳۰۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
مهدی زمان‌دار روز سه‌شنبه در این باره اظهار داشت: در این مدت تعداد هفت حلقه چاه آب شرب حفر، تجهیز و وارد مدار بهره‌برداری شده و با مهندسی مجدد ۲۳ حلقه چاه با ظرفیت ۸۳ لیتر در ثانیه احیا و بازسازی شده‌است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب غرب استان گفت: اکنون ۸۱ روستا با پوشش بیش از ۱۰۰ هزار نفر از این شرکت خدمات آب‌رسانی دریافت می‌کنند که از منطقه صفادشت و ملارد تا مرز رباط‌کریم ادامه دارد و حوزه وسیعی را شامل می‌شود.

به گزارش شرکت آب و فاضلاب استان تهران، مهدی زمان‌دار روز سه‌شنبه در این باره اظهار داشت: در این مدت تعداد هفت حلقه چاه آب شرب حفر، تجهیز و وارد مدار بهره‌برداری شده و با مهندسی مجدد ۲۳ حلقه چاه با ظرفیت ۸۳  لیتر در ثانیه احیا و بازسازی شده‌است.  

وی افزود: در میان روستاهای زیر پوشش، منطقه اخترآباد شامل ۲۲ روستا دارای اولویت برای ارتقای کیفی است و برنامه بلندمدت آن در دست مطالعه است.  

به گفته زمان‌دار، در حال حاضر دو حلقه چاه آب در این منطقه حفاری و یک دستگاه تصفیه آب احداث شده‌است.

وی با اشاره به این که برخی مناطق روستایی با فقر سفره‌های زیر زمینی مواجه هستند و در مناطق خشک واقع شده‌اند ادامه داد: برای روستاهایی که هم‌جوار شهرها قرار دارند استفاده از منابع آبی شهری جواب‌گوی نیاز مردم است و برای روستاهایی که در مناطق دوردست هستند برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدتی را تدوین کرده‌ایم؛ به طوری که همکاران آبفا با پنج دستگاه تانکر آب شرب را به دورترین نقاط در مواردی که لازم بوده است انتقال داده‌اند تا مردم با مشکل کمبود مواجه نشوند. 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین