کد خبر: ۳۰۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲

شرکت ایساکو در راستای موفقیت پایدار، بار دیگر توانست گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) خود را که از سال ۹۴ موفق به دریافت آن شده بود، برای ششمین سال متوالی، تمدید کند.

 ایساکو در چند سال اخیر با تلفیق هفت استاندارد مدیریتی در جهت رسیدن به یک سیستم جامع مدیریتی گام مهمی در جهت موفقیت پایدار برداشت و موفق به کسب گواهی‌نامه‌های مرتبط در این خصوص از شرکت ممیزی کننده شد. این شرکت، تنها شرکت خدمات خودرویی است که تمامی این استانداردها را با هم داراست و در آخرین ممیزی‌های صورت گرفته، موفق به تمدید این گواهی‌نامه های جامع شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، این استانداردها، شامل سه استاندارد پایه، شامل مدیریت کیفیت (ISO9001)، مدیریت محیط زیست (ISO14001) و مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌‌ای (45001 (ISO و چهار استاندارد دیگر با عناوینِ مدیریت آموزش برون سازمانی (ISO29993)، مدیریت رسیدگی به شکایات (ISO10002)، مدیریت سنجش رضایت مشتریان (ISO10004) و مدیریت آموزش کارکنان (ISO10015) است که شرکت ایساکو در راستای ماموریت سازمانی خود، با تلفیق آن‌ها توانست یک سیستم مدیریت یکپارچه منحصر به فرد را پدید آورد.



تمدید گواهینامه‌های بین‌المللی به این معناست که شرکت ایساکو علاوه بر موفقیت در اثبات انطباق سیستم‌های مدیریت خود با الزامات استانداردهای مرجع و مقررات موسسات اعتبار دهنده بین‌الملل،ی توانسته است سیستم‌ها و فرآیندهای خود را به شکل مستمر بهبود بخشیده و همگام با استانداردهای روز دنیا، موفق به ارایه خدماتی با کیفیت به تمامی ذی‌نفعان، خصوصا مشتریان شود.

همچنین این شرکت توانسته است با اجرای این استانداردها در کنار سایر طرح‌ها، پروژه‌ها و اقدامات اصلاحی، برای یازدهمین سال متوالی مقام اول خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور را از آن خود کند و با کسب امتیاز ۸۳.۹ در ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با صدرنشینی در این حوزه افتخار ارایه بهترین خدمات به هموطنان را به دست آورد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین