کد خبر: ۳۰۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
مشتریان بانک تجارت که از خدمات بانکداری الکترونیک مانند همراه بانک،بانکداری اینترنتی و... استفاده می کنند به سبب کاربرد شماره تلفن همراه در دریافت انواع رمزهای پیامکی و پویا در صورت نیاز به تغییر شماره تلفن همراه متصل به حساب خود نزد این بانک، می توانند با مراجعه به یکی از شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به تغییر شماره تلفن همراه خود اقدام کنند. این امر درراستای افزایش امنیت کاربران بوده است.


مشتریانی که از خدمات بانکداری الکترونیک بانک تجارت استفاده می کنند، در صورت نیاز به تغییر شماره تلفن همراه خود به یکی از شعب بانک مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، امروزه دریافت هرگونه خدمات بانکی به صورت الکترونیکی نیازمند ثبت یک شماره تلفن همراه معتبر نزد بانک بوده و  طیف گسترده این گونه خدمات که از دریافت پیامک مانده حساب تا استعلام چک و مانده تسهیلات و .. را شامل می شود , اهمیت موضوع ثبت صحیح شماره تلفن همراه را نزد شعب بانک ها افزایش می دهد.

 مشتریان بانک تجارت که از خدمات بانکداری الکترونیک مانند همراه بانک،بانکداری اینترنتی و... استفاده می کنند به سبب کاربرد شماره تلفن همراه در دریافت انواع رمزهای پیامکی و پویا در صورت نیاز  به تغییر شماره تلفن همراه متصل به حساب خود نزد این بانک، می توانند با مراجعه به یکی از شعب این  بانک در سراسر کشور نسبت به تغییر شماره تلفن همراه خود اقدام کنند. این امر درراستای افزایش امنیت کاربران بوده است.

پیش از این نیز به منظور افزایش امنیت حساب کاربران بانکداری اینترنتی، رمز PIN2 در قالب پیامک یک بار مصرف و رمز ورود به حساب بانکداری اینترنتی دو مرحله ای شد و پیامکهای رمز به تلفن همراه مشتریان ارسال می شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین