|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۳۰۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱

مشاور شهردار تهران با بیان اینکه باید در مسیر حل مشکلات شهروندان هوشیارانه گام برداشت، گفت: عده ای با سوء استفاده از تشتت ها، خواسته یا ناخواسته در تلاشند شورا و شهرداری را از عملگرایی به سوی شعارزدگی سوق دهند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری تهران، غلامحسین محمدی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت رشادتهای رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی گفت: به تاسی از مکتب شهدا و امام شهدا، امروز مهمترین سرمایه کشور وحدت مسئولان درخدمت صادقانه و خالصانه بر مردم است.

وی ادامه داد: اگر اولویتهای مردم، تبدیل به اولویت عموم بخشهای اجرایی و مسئولین کشور شود؛ بی شک بخش عمده ای از مشکلات از مسیر پیشرفت ایران برداشته خواهد شد.

محمدی با اشاره به همکاری ها و هماهنگی های موجود بین شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران برای حل مشکلات شهروندان افزود: در حل مسائل و پاسخگویی به مطالبات شهروندان تهرانی باید تاکید کنم هر زمان که شورا و شهرداری اولویتهای مردم را در نظر گرفته و با حفظ انسجام و وحدت در این مسیر گام برداشت نه تنها شاهد حصول موفقیت ها بودیم بلکه رضایت شهروندان را هم دریافت کردیم و صدای همراهی روحیه بخش آنها در حرکت خود را شنیدیم.  

محمدی تاکید کرد: باید در این مسیر هوشیار بود چراکه عده ای با سوء استفاده از تشتت ها، خواسته یا ناخواسته در تلاشند شورا و شهرداری را از عملگرایی به سوی شعارزدگی سوق دهند.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با بیان اینکه ما اکنون همچنان نیازمندروحیه ایثار و وحدت نظر و عمل دوران دفاع مقدس هستیم، گفت: شورا و شهرداری باید حاشیه ها را کنار بگذارند و با تمرکز جدی بر اولویتهای مورد انتظار مردم به مطالبات آنان پاسخ دهند.  

به گفته وی، مطالباتی که در حوزه اقتصادی، عمرانی، حمل و نقل، محیط زیست، فرهنگی و اجتماعی با رویکرد انسان محور شهردار تهران در اداره شهر با وجود شرایط سخت تحریم و رکود اقتصادی نه تنها معطل نمانده است بلکه با تمام توان در حال انجام است؛ این پاسخگویی در کتابچه عملکرد سه ساله شهرداری تهران که بزودی همزمان با هفته تهران رونمایی می شود قابل تشخیص است.


محمدی یادآور شد: شهرداری در برابر هجمه های غیرمنصفانه به عملکرد خود که بعضا به دلیل وجود برخی عملکردها و اظهار نظرهای سلیقه ای در مدیریت شهری رخ می دهد با تلاش بیشتر و خدمت مجدانه و خالصانه به مردم پاسخ می گوید و هیچگاه با ایجاد حاشیه و دعواهای سیاسی و جناحی ذهن مردم را در این شرایط سخت خسته نمی کند.

وی خاطرنشان کرد : مردم خواهان آرامش، ثبات، پیشرفت و مبارزه با مظاهر فساد و تبعیض هستند و حتی در این مورد هم اقداماتی جدی انجام شده است؛ البته شهرداری تهران در مبارزه با فساد به جای هیاهو در حال اقدام عملی است که نمونه این مساله هم بازپس گیری املاک شهرداری است.

به گزارش ایرنا، موضوع بازپس گیری املاک شهرداری از افراد غیر، چند وقتی است که به کلید واژه اعضای شورای شهر تهران تبدیل شده و در عین حال شهردار پایتخت گفته که بدون هیاهو و از راه قانونی این کار را انجام می دهیم.

از سوی دیگر به گفته «محسن هاشمی» رییس شورای اسلامی شهر تهران، املاکی که در دوره اسبق مدیریت شهری به افراد و مدیران شهرداری تهران واگذار یا با تخفیف‌های آنچنانی در اختیار برخی سازمان‌ها و انجمن‌ها قرار گرفته، فهرست شده است؛  وی در حالی از فهرست روی میزش خبر می‌دهد که اسامی بهره‌برداران این املاک به دلایل حقوقی و قضایی دست‌کم در این برهه قرار نیست اعلام عمومی شود.

همچنین مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران گفته، املاک شهرداری که در اختیار نهادهای عمومی و دولتی بوده در حال تخلیه است و لیست تمامی املاک که در اختیار نهادهای عمومی و دولتی است تهیه شده و در اختیار شهردار، شورای شهر تهران و سایر نهادهای نظارتی گذاشته شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین