|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۳۰۴۳۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸


گردهمایی مدیرعامل و اعضای سازمان فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه به همت معاون توسعه بازار و شبکه فروش و با حضور معاونت های اقتصادی و پشتیبانی ، معاونت بیمه های اشخاص، رئیس کمیته فنی بیمه های اشخاص ، مدیریت های بیمه عمر و تأمین آتیه ، امور شعب و نمایندگان ، فن آوری اطلاعات و روابط عمومی با حضور برخط مدیران ارشد فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه در روز 25 شهریور ماه در سالن کنفرانس شرکت بیمه پاسارگاد برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛بر اساس گزارش های دریافتی ، معصوم ضمیری مدیر عامل بیمه پاسارگاد در این جلسه بیان کرد: مدیران ارشد سازمان فروش و تأمین آتیه باید نگاهی بلند مدت به بیمه نامه عمر و تأمین آتیه داشته و اولین قدم در این راه ایجاد حس اعتماد به شرکت بیمه است. به گواه تحلیل گران اطلاعات مالی، شرکت بیمه پاسارگاد تا کنون موفق عمل کرده و دارای بنیه اعتباری قوی است و نشانه این ادعا انجام "ایفای تعهدات” در امر فروش بیمه نامه عمر و تأمین آتیه بر اساس تأیید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است. سازمان فروش بیمه عمر و تأمین آتیه باید به اصل "صداقت با بیمه گذاران” توجه داشته باشند و این اصل را محور کار خود قرار دهند و حرف های غیر عملی بر زبان نیاورند.

مدیر عامل بیمه پاسارگاد اظهار داشت : این شرکت توانسته تاکنون به تعداد 5 میلیون و 300 هزار بیمه نامه عمر و تأمین آتیه دست یابد ، خدا را شاکریم که پشتوانه های اجرایی این امر با اتکاء به نیروهای جوان و کارشناسان فناوری اطلاعات در شرکت فرآهم آمده است. در راه موفقیت بیمه پاسارگاد باید به سه نکته با اهمیت توجه داشت اول توجه به سازمان فروش قوی و حرفه ای ، دوم سیستم اجرایی این سازمان و در نهایت توانمندی در ثبت تعداد قابل توجه بیمه گذاران عمر و تأمین آتیه و حمایت از ایشان است.

در ادامه این جلسه مجازی معصوم ضمیری افزود: سازمان فروش باید به سه سئوال اساسی پاسخ دهند: اول اینکه به چه دلایلی به مشتری توصیه می کنند بیمه عمر و تأمین آتیه تهیه کنند؟ دوم اینکه چرا این بیمه نامه را از بیمه پاسارگاد ابتیاع نمایند ؟ و سوم اینکه چرا بیمه نامه عمر و تأمین آتیه را از شخص شما خریداری نمایند؟ باید بدانید سازمان فروشی موفق است که از بیمه نامه ای که ارائه می دهد، مراقبت نماید. بنابراین باید انتظارات شرکت از سازمان فروش و بالعکس به درستی بیان شود.  

 در این جلسه مدیر عامل بیمه پاسارگاد خطاب به مدیران ارشد فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه بیان کرد: به دلیل ارتباط منطقی و سازمان دهی شده با مدیران ارشد فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه لازم است تا نمایندگانی از این اعضاء انتخاب شده تا امور مربوط به سازمان فروش را پیگیری نمایند. در این ارتباط لازم است این افراد نقطه نظرات خود را با مدیران شرکت در میان بگذارند.

براساس این گزارش و به تأکید مدیرعامل بیمه پاسارگاد به برگزاری این گردهمایی به صورت مداوم با مدیریت و برنامه ریزی  معاون توسعه بازار و شبکه فروش تأکید شد و تشکیل "هیأت منتخب مدیران ارشد فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه” لازم الاجرا و با توجه به امکانات و شرایط هر شهر و منطقه نسبت به بررسی و حل مسائل و مشکلات هر منطقه تأکید شد.

گفتنی است در ادامه این گردهمایی میرعلی مطهری معاون مدیر عامل در بیمه های اشخاص بیان کرد : چالش اساسی شرکت بیمه پاسارگاد از ابتدا تشکیل سازمان فروش موفق و حرفه ایی بوده است که اکنون به این مهم دست یافته ایم ، در حال حاضر تعداد 35 هزار نماینده فروش و بیش از 100 هزار بازاریاب و 22 نفر مدیر ارشد فروش بیمه عمر و تأمین آتیه در شرکت فعالیت دارند که با توجه به رشد چشمگیر این سازمان به دنبال حفظ این رشد هستیم.

علیرضا رجب مدیر ارشد فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه به نمایندگی از مدیران ارشد حاضر در جلسه نکات و مسائل مهم پیرامون بررسی و حل و فصل موضوعاتی مانند مشکلات سازمان تأمین اجتماعی، مسائل وام و عملکرد شعبه ها و نمایندگان بود را پیگیری کرد.

در گردهمایی برخط مدیرعامل، معاونان مدیرعامل و مدیران ارشد فروش بیمه های عمر و تأمین آتیه در تهران و سراسر کشور مسائل مهم و استراتژیک سازمان فروش مطرح و "برنامه رشد” و تعالی این سازمان برای مدیران و نمایندگان فروش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین