|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۵
کد خبر: ۳۰۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵

مدیرعامل هلال احمر گیلان، از امدادرسانی برای تعداد ۲۳ خانوار درگیر سیل با حدود جمعیتی ۱۷۵ نفر خبر داد و گفت: هشت باب منزل مسکونی تخریب و ۱۵ باب منزل مسکونی دچار آبگرفتگی شده است.

سیاوش غلامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وقوع حادثه سیلاب و آبگرفتگی در شهرستان تالش، اظهار کرد: بخش ها و روستاهای مرکزی از جمله حویق، لیسار، کیجاب و کیشن بن شهرستان تالش تحت تاثیر سیل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه تخریب و آبگرفتگی منازل، آبگرفتگی و مسدود شدن راه های روستایی و تخریب پل را داریم، افزود: هشت باب منزل مسکونی تخریب و ۱۵ باب منزل مسکونی دچار آبگرفتگی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، از اعزام پنج تیم چهار نفره با ۱۰ خودروی عملیاتی و پشتیبانی به شهرستان های آستارا، تالش و رضوانشهر جهت خدمات رسانی خبر داد و خاطرنشان کرد: ارزیابی از مناطق آسیب دیده، همکاری با سازمان های خدمات رسان درگیر حادثه همچون راهداری و کمک به اسکان خانواده های متاثر از سیلاب از جمله اقدامات انجام شده از صبح امروز تاکنون است.

غلامی یادآور شد: همچنین توزیع ۳۵ بسته اقلام زیستی شامل چادر، پتو، موکت و اقلام بهداشتی شامل پودر لباسشویی و صابون، مجموعه ظروف و وسایل گرمایی، خوراک پزی و روشنایی و اقلام غذایی شامل برنج، حبوبات، کنسروجات و... برای تعداد ۲۳ خانوار با حدود جمعیتی ۱۷۵ نفر نیز صورت گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به سیل و آبگرفتگی شب گذشته کمک رسانی های هلال احمر همچنان ادامه دارد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین