|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۳۰۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰

تازه ترین رتبه بندی موسسه بین المللی معتبر «بنکر»، بانک پاسارگاد، بر اساس معیار بازده سرمایه، رتبه اول را در میان بانک های خاورمیانه به خود اختصاص داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از انتخاب؛این رتبه برای بانک پاسارگاد در حالی به دست آمده که این بانک در شرایطی نابرابر با بانکهای بزرگ در حال رقابت است. زیرا رقبای منطقه ای بانک پاسارگاد که عمدتا متعلق به کشورهای عربستان، قطر و امارات و دارای اعتبار و شهرت جهانی هستند، هیچ یک با چالش تحریم های سنگین از سوی امریکا روبرو نیستند.

از سوی دیگر، در جدیدترین فهرست ارائه شده از سوی «بنکر»، بانک پاسارگاد به عنوان تنها بانک ایرانی در میان بانک های برتر دنیا قرار گرفته است.

موسسه انگلیسی زبان بنکر (The Banker‎) که متعلق به فایننشال تایمز است، از معتبرترین موسسات بین المللی در حوزه بانکداری به شمار می رود. فهرستی که این نشریه از بانک های برتر دنیا منتشر می کند، به عنوان یک مرجع معتبر مورد استناد بسیاری از فعالان اقتصادی دنیا قرار می گیرد.

بانک پاسارگاد به عنوان تنها بانک ایرانی حاضر در جدیدترین رتبه بندی بنکر، از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده‌. این بانک در سال مالی ۱۳۹۷ در میان بانک‌های خصوصی ایران توانست بهترین عملکرد درآمدی و سود آوری در بورس را از خود نشان دهد و ۶٬۸۸۹ میلیارد تومان درآمد کسب کند.
    

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین